اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهادکشاورزی خلیل‌آباد:

تاکید اعضای کارگروه توسعه کشاورزی بر تسریع پرداخت تسهیلات به متقاضیان

خبرگزاری فارس: مدیر جهادکشاورزی خلیل‌آباد گفت: از ابتدای آغاز پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان هشت میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده است.

تاکید اعضای کارگروه توسعه کشاورزی بر تسریع پرداخت تسهیلات به متقاضیان

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، علی نصیری عصر امروز در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان خلیل‌آباد، با بیان اینکه بانک کشاورزی باید در پرداخت تسهیلات جدی‌تر اقدام کند، اظهار داشت: در کارگروه توسعه کشاورزی شهرستان تاکنون دو برابر اعتبار اختصاص داده شده طرح به تصویب رسیده و به بانک معرفی شده است.

به گفته وی اعتبار تخصیصی این شهرستان از محل اعتبارات طرح توسعه کشاورزی، 55 میلیارد و 100میلیون ریال است. 

مدیر جهادکشاورزی خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: از ابتدای آغاز پرداخت تسهیلات به متقاضیان طرح توسعه کشاورزی در این شهرستان مبلغ هشت میلیارد و 500 میلیون ریال پرداخت شده که نسبت به کل اعتبارات اختصاص داده شده 15 درصد است.

فرماندار خلیل‌آباد نیز در این جلسه با اعلام اینکه در مجموع از لحاظ پرداختی جایگاه این شهرستان در ردیف دوم استان قرار دارد، اظهار داشت: طرح توسعه کشاورزی اقدامی موثر در توسعه این بخش در کشور و بالطبع در شهرستان خلیل‌آباد است. 

علی‌اصغر مرادزاده افزود: پرداخت تسهیلات به موقع به کشاورزان متقاضی دریافت وام می‌تواند بر رونق دامداری و کشاورزی منطقه بیفزاید.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول