اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت اصفهان:

دفاع منطق خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت اصفهان گفت: ایران بنا به سفارش رهبر معظم انقلاب هیچ‌گاه به فکر ساخت سلاح اتم نبوده اما جهانیان بدانند دفاع، منطق غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران است.

دفاع منطق خدشه‌ناپذیر جمهوری اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید مجتبی میردامادی، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان و به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در ابتدای جنگ تنها ظاهر عراق مشخص بود، اما پس از مدتی دست‌های پلید آمریکا، انگلیس، صهیونیست‌ها و فرانسه نیز هویدا شد و خانواده‌های شهدا بدانند با تربیت نسلی مقاوم و ایستاده، بلایی بر سر متجاوزان آوردند که بار دیگر هیچ کشوری، جرأت حمله به ایران را ندارد.

وی تاکید کرد: با اینکه کشور عراق از هر وسیله نامشروعی برای حمله به ایران استفاده می‌کرد، اما نیروهای ایران تنها با حفظ تمامیت ارزش‌های اسلامی وارد میدان شدند و این موضوع یک افتخار بزرگ است.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: اقدامات کنونی دنیای غرب برای ضربه‌زدن به ایران ناشی از تضعیف روحیه ملت و دولت خودشان است و در حال حاضر کشورهای استکباری تنها با جنگ‌های تبلیغاتی وارد میدان شده‌اند که در این راستا باید همه مردم به هوش باشند.

* مردم هوشیار دجال دنیای امروزی باشند

امام جمعه موقت اصفهان در مورد ضربه‌های پیاپی که دشمنان اسلام قصد دارند بر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند، گفت: مردم بدانند جنگ امروز استکبار جنگ نرم است و نباید ماهواره‌های دجال صفت را وارد خانه‌های خود کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و بر خلاف گذشته، تهاجم فرهنگی راهکار استکبار برای ضربه‌زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم این کشور است و با توجه به اینکه بیشتر جوانان کشورمان از اطلاعات اسلامی کمی برخوردار هستند، به همین دلیل نیز خانواده‌ها باید از ورود ماهواره‌ها به خانه‌های خود جلوگیری کنند.

میردامادی ادامه داد: البته یادمان باشد اقدامات فعلی دنیای غرب ناشی از تضعیف روحیه خودشان است و در هیچ زمانی به مانند امروز کشور ما شاهد حضور جوانان مؤمن و متدین نبوده است اما در عین حال نیز هیچ‌گاه نباید از خطر دشمنان غافل باشیم.

وی در باب اهمیت علم‌اندوزی از دیدگاه پیامبر اسلام (ص) و همچنین بازگشایی مدارس تاکید کرد: یکی از اهداف انقلابی رسول‌الله (ص) انقلاب فرهنگی و رسیدن مردم به تزکیه بود.

امام جمعه موقت اصفهان بیان کرد: اسلام همواره تهذیب را مقدم بر تعلیم قرار داده است و به اساتید و معلمان توصیه می‌کنم همان‌طور که به دانش‌آموزان و دانشجویان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کنند، گسترش تزکیه و تهذیب را نیز فراموش نکنند.

وی با اشاره به هفته کرامت و گرامیداشت حرم‌ها و قبور معصومین (ع) گفت: یکی از طرح‌های فعلی دشمنان اسلام جدایی بین مردم و ارزش‌های اسلامی است که به طور حتم هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند.

وی در مورد هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام (ص) تاکید کرد: این اهانت شوخی‌بردار نیست و استکبار از هیچ بی‌احترامی نسبت به قرآن و پیامبر (ص) فروگذار نبوده است.

میردامادی گفت: استکبار بداند به قول امام (ره) در صورتیکه جهانخواران با تمام قدرت با اسلام بجنگند ما نیز با تمام قدرت آنها را به نابودی می‌کشانیم.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول