اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرمانده سپاه سیدالشهدا

نمایشگاه «دفاع مقدس» در دماوند گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه هفته دفاع مقدس در شهرستان دماوند با حضور فرمانده سپاه پاسداران سیدالشهدا (ع) استان تهران در 18 غرفه گشایش یافت.

نمایشگاه «دفاع مقدس» در دماوند گشایش یافت

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه «دفاع مقدس» این شهرستان در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نمایشگاه دفاع مقدس برای به تصویر کشاندن روایت حماسه هشت سال دفاع مقدس به پاس رشادت‏های شهدا و خانواده معزز آنها در شهرستان دماوند افتتاح شد.

داوود طایفه‏خانی، یاد و خاطره شهدای گران‏قدر را ودیعه‏‌ای الهی دانست و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با 18 غرفه و دو سالن نمایش فیلم دفاع مقدس برپا شده است.

طایفه‏خانی اضافه کرد: این مهم در راستای یادآوری خاطرات حماسه دلیران، تبیین و ترسیم جبهه‌‏ها برای نسل جدید و گسترش فرهنگ شهادت و ایثارگری اجرا می‏شود. 

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با بیان اینکه شهادت راز ماندگاری است، اظهار داشت: خاطرات جنگ ذخیره عظیم و گنج تمام نشدنی برای نسل جدید و نسل‏های بعدی است.

وی افزود: امروز گسترش فرهنگ و اندیشه‌های دفاع‌مقدس و لزوم یادآوری رشادت‌های رزمندگان در جنگی نابرابر از اهمیت خاصی برخوردار است.

طایفه‏خانی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلیرمردانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

فرمانده سپاه پاسداران ناحیه دماوند با بیان اینکه نمایشگاه دفاع مقدس از 31 شهریور تا هفتم مهر در معرض بازدید عموم قرار می‏گیرد، ابراز امیدواری کرد تا با ترویج فرهنگ و آرمان‏های شهدا بتوان گام‏های موثری در مسیر ارتقای جایگاه ایران اسلامی برداشت.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول