اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافق:

دفاع مقدس، ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافق گفت: امروز به برکت دفاع مقدس، نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و افتخار است و به قدرت جهانی تبدیل شده است.

دفاع مقدس، ایران را به قدرت جهانی تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بافق با گرامیداشت یاد و خاطره دلاورمردی‌های عرصه ایثار و مقاومت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: امروز به برکت دفاع مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و افتخار است.

وی افزود: رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس همواره جاویدان است و این حضور و حمایت از جبهه در این دوران بی‌نظیر بود.

سلیمانی همچنین با اشاره به آماری از میزان حضور مردم بافق در جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان کرد: شهرستان بافق از نخستین شهرهایی بود که به مناطق عملیاتی جبهه‌ها نیرو اعزام کرد و همه اقشار نیز در این اعزام‌ها حضور داشتند.

امام جمعه بافق تصریح کرد: پیشرفت‌های علمی و نظامی در کشور امروز در اوج قرار دارد که همه این دستاوردها به برکت نظام، شهدا و انقلاب است.

سلیمانی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در آغاز، نیروهای ارتش و سپاه در کشور تجهیزات نظامی کافی در اختیار نداشتند، عنوان کرد: با این مشکلات و کمبودها همه جهانیان دیدند که مردم ایران با تکیه بر سلاح ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش‌های اسلامی با وحدت و یکپارچگی به پیروزی رسید و همواره در این راه ایستاده است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به ساحت رسول مکرم (ص) گفت: دشمنان اسلام نمی‌توانند با این اقدامات خللی در عزم و اراده مسلمانان جهان ایجاد کنند.

وی با بیان اهداف استکبار و صهیونیسم از این اقدام افزود: استکبار جهانی با این اقدام خصمانه خود احساسات نسل جوان را در کشورهای مسلمان برانگیخت و موجب تنفر بیشتر مسلمانان از استکبار شد.

سلیمانی تصریح کرد: امروز هر کجا مسلمانی هست، علم و بیرق مبارزه هم هست و این مبارزه که با بیداری اسلامی همراه شده است، مسلمانان را در مسیر روشن و آشکاری قرار داده است.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام می‌خواستند با این اقدام بی‌شرمانه خود مسیر بیداری اسلامی را منحرف کنند که لطف الهی و همبستگی مردم و بینش بالای آنان در این زمینه نیز شکست خورده هستند.

تشکر از حضور بسیجیان و ایثارگران شهرستان و حلقه‌های طرح صالحین در نماز جمعه، بیان پیام مهم حج، تبریک دهه کرامت، بیان ضرورت تبدیل بقاع امامزادگان به مراکز فرهنگی پژوهشی و ... از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافق به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول