اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

بیداری اسلامی از دفاع مقدس نشأت گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بیداری اسلامی در سطح جهان نشأت گرفته دفاع مقدس و خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است.

بیداری اسلامی از دفاع مقدس نشأت گرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ حجت‌الاسلام و المسلمین نقی باقری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ظهر امروز با بیان اینکه هفته دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه است، اظهار داشت: 31 شهریور ماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس، بیداری اسلامی توسط رزمندگان و بسیجیان سلحشور کشور را موجب شد.

وی افزود: هفته دفاع مقدس از چنان حساسیتی برخوردار در جهان برخوردار است که بعد از گذشت 33 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و به برکت خون‌های ریخته شده بیداری اسلامی در سطح جهان نشأت گرفته از هفته دفاع مقدس است.

باقری با بیان اینکه قدرت و اقتدار و نیروهای دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نه تنها در شرق و غرب بلکه برای همه ملت‌های دنیا جهان ثابت شده است، تصریح کرد: امروز مطابق پیش‌بینی امام خمینی (ره) روی پای خودمان ایستادیم و از اقتدار و عظمت بهره‌مند شدیم.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه اقدام موهن دشمنان به پیامبر اکرم (ص) موجب افزایش وحدت میان مسلمانان و دشمن‌شناسی شد، گفت: در برهه حساس کنونی نظام مستکبر آمریکا و رژیم صهیونیستی منفورترین نظام‌ها در میان مسلمانان جهان هستند و آمریکاستیزی و صهیونیسم‌ستیزی از شاخصه‌های بیداری اسلامی است.

وی ادامه داد: مسلمانان در مقابل توهین به پیامبر اکرم (ص) سکوت نمی‌کنند و به بهترین وجه ممکن این اقدام را محکوم می‌‌کنند.

باقری با بیان اینکه موج محکومیت آمریکا و اسرائیل به دلیل بصیرتی است که در جهان به واسطه بیداری اسلامی بروز یافته است، ادامه داد: اکنون مسیری که جامعه اسلامی طی می‌کند باب میل مستکبران نیست و آنان خود می‌دانند که در موضع ضعف رو به نابودی هستند.

وی گفت: از دیدگاه آمریکا و اسرائیل تمام مردم جهان باید زیر سلطه ابرقدرت‌ها بروند و اسلام منزوی شود اما مسلمانان با برپایی انقلاب‌های نشأت گرفته از بیداری اسلامی، تمام نقشه‌های آنان را بر هم زده‌اند.

امام جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: همچنین حضور سربازان آمریکا و اسرائیل در سوریه سرافکندگی ناتو را نشان می‌دهد که می‌‌خواهند در کشور سوریه به اهدافشان دست یابند اما مردم بیدار دنیا از بینش و تعهدات‌شان و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مانع از رسیدن آنها به اهداف شوم‌شان در سوریه می‌شوند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول