اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرضا:

بزرگ‌ترین تهدیدات در دفاع مقدس به بهترین فرصت‌ها تبدیل شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرضا گفت: همان‌گونه که رزمندگان ما بزرگ‌ترین تهدیدات دوران جنگ را به فرصت تبدیل کردند در حال حاضر نیز باید با هوشیاری به خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بپردازیم.

بزرگ‌ترین تهدیدات در دفاع مقدس به بهترین فرصت‌ها تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی ظهر امروز با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: ائمه بزرگوار همواره از جهاد و شهادت به عنوان دو راه مهم ورود به بهشت نام برده‌اند.

وی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس ایجاد روحیه جهاد در سطح جامعه بود.

امام جمعه شهرضا در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اهمیت دین‌داری و اخلاق‌مداری از ابتدای زندگی گفت: در سطح جامعه برخی افراد زندگی خود را با برگزاری مراسم‌های ناسالم آغاز می‌کنند و این در حالی است که در یک جامعه اسلامی نباید شاهد بروز چنین مسائلی باشیم.

یعقوبی ادامه داد: امام خمینی(ره) همواره تاکید می‌کردند که اگر جهان‌خواران در برابر دین ما بایستند، ما در برابر تمامی آنها ایستادگی می‌کنیم و مردم همواره این اصل مهم را در تمامی دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف سرلوحه خود قرار دادند.

وی اضافه کرد: غربی‌ها باید بدانند که اهل تسنن و اهل تشیع در مراسم حج در کنار یکدیگر به انجام مناسک حج می‌پردازند و فریضه الهی را انجام می‌دهند و هیچ توطئه شومی نمی‌تواند این برادری و اتحاد را خدشه‌دار کند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول