اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کردستان:

انتقال ناگفته‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان یک ارزش است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان با تاکید بر تبیین حقایق دفاع مقدس به نسل جوان گفت: بیان ناگفته‌های هشت سال جنگ تحمیلی یک ارزش است که باید به نسل جوان انتقال یابد.

انتقال ناگفته‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان یک ارزش است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، موسی مرادیانی در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان کردستان در سنندج اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند برای ملت همیشه در عرصه ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه هرچه زمان می‌گذرد چهره تابناک دوران دفاع مقدس از لابه‌لای خاطرات بهتر دیده می‌شود، افزود: به هر اندازه‌ای که از دوران دفاع مقدس دور می‌شویم، نیاز به بازگویی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس بیشتر می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان بر اشاعه و ترویج فرهنگ غنی هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: با توجه به هجمه‌های نرم و فکری دشمنان، ترویج و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه امری ضروری است.

مرادیانی خاطرنشان کرد: هشت سال جنگ تحمیلی سرشار از حماسه‌های بزرگی است که باید به درستی به جوانان انتقال یابد تا اینکه توسط برخی از افراد ناآگاه این حقایق تحریف نشود.

وی گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی تنها راه مقابله با هجمه‌های نرم دشمنان است که در دوران دفاع مقدس رزمندگان ما را با دست خالی در برابر دشمنان تا به دندان مسلح به پیروزی رساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: نسل جوان ما برای دفاع از ارزش‌های انقلاب بیش از هر زمانی نیاز به تکرار بیان واقعیت‌ها و ناگفته‌های جنگ تحمیلی دارد.

مرادیانی اجرای برنامه‌های محتوایی به منظور ارتقای سطح شناخت جوانان از حماسه‌های هشت ساله دفاع مقدس را ضروری خواند و گفت: تبیین نقش رهبری دینی در پیروزی‌های جنگ، توجه دادن ملت مسلمان به اهمیت و ضرورت دشمن‌شناسی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس باید اولویت، برنامه‌های هفته دفاع مقدس باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار کردستان در پایان خواستار واگذاری کمیته زیباسازی هفته دفاع مقدس به شهرداری‌ها به منظور هماهنگی و آذین‌بندی هرچه بهتر میادین و معابر در این هفته شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول