اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز:

جنگ تحمیلی ایران بزرگ‌ترین جنگ تاریخ بشر بوده است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز گفت: جنگ تحمیلی ایران بزرگترین جنگ تاریخ بشر بوده است.

جنگ تحمیلی ایران بزرگ‌ترین جنگ تاریخ بشر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام محمدجواد موحدی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند استان گلستان اظهار داشت: در طول زندگی بشر تاکنون ده‎ها هزار جنگ اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه همه این جنگ‎ها برای سلطه بر امت‎ها محقق شده است خاطر نشان کرد: بزرگترین جنگ تاریخ جنگ انگلیس و فرانسه بود که بیش از 100 سال ادامه داشته است.

موحدی با اشاره به اینکه این جنگ‎ها برای کسب قدرت است افزود: خداوند می‎فرماید کسانی می‎توانند خلیفه من بر روی زمین باشند که عمل شایسته انجام دهند و تقوا پیشه کنند اما بسیاری از افراد قدرت‎طلب که به دنبال ظلم و جور هستند این جنگ‎ها را به راه ‎می‎اندازند.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز با اشاره به اینکه بزرگترین جنگ تاریخ بشری جنگ تحمیلی ایران و عراق بوده است تصریح کرد: در این جنگ 48 کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر علیه ایران وارد میدان شدند تا نگذارند حکومتی را که امام بر مبنای اسلام و قرآن تشکیل داده است پا برجا بماند.

وی ابراز داشت: جنگ تحمیلی در هر دو بعد حق و باطل دارای استثنایی بود که باعث شد در سال 1365 کنفرانسی در اورشلیم به عنوان بازخوانی شیعه برگزار شود.

موحدی تاکید کرد: در این کنفرانس فرانسیس فوکویاما نویسنده کتاب پایان تاریخ روحیه شهادت‎طلبی را رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‎داند و این نویسنده طرفدار صهیونیست معتقد است که شیعه دو بال پرواز دارد که یکی ریشه در قیام عاشورا و دیگری از مهدویت گرفته شده که مغز متفکر این دو بال پرواز، ولایت فقیه است.

مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه استان البرز گفت: الحمدالله بعد از گذشت 33 سال از انقلاب با همه اتفاقات، تهدیدات، تحریم‎ها، جنگ‎ها و فتنه‎های که دشمن انجام داده این نظام با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری و انفاس قدسی امام و شهدا به راه خود با اقتدار ادامه می‎دهد.

وی با تاکید بر اینکه حضور دو سوم کشورهای دنیا در اجلاس جنبش غیرمتعهدها نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است یادآور شد: این اجلاس حرکت انقلابی جدیدی است که در برابر یاوه‎گویی رژیم غاصب صهیونیست و استکبار جهانی رخ داده است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول