اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

اقدامات مهندسی تاثیر مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: اقدامات مهندسی تاثیر مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت.

اقدامات مهندسی تاثیر مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی‌اکبر پورجمشیدیان بعدازظهر امروز در گردهمایی تجلیل از مهندسان و پیشکسوتان مهندسی دوران دفاع مقدس که با حضور رزمندگان و فعالان این عرصه در تالار طلائیه سپاه عاشورا برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات مهندسی لازمه یک عملیات دفاعی و موفق در طول تاریخ بوده و  هست و در دوران دفاع مقدس نیز فعالیت‌ها و اقدامات مهندسی تاثیر مهمی در سرنوشت جنگ تحمیلی داشت.

پورجمشیدیان تصریح کرد: نقش بی‌بدیل رزمندگان مهندسی در بخش‌های مختلف قابل اغماض نیست و حتی می‌توان گفت بسیاری از توفیقات در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس در نتیجه تلاش‌های متفکرانه فعالان، رزمندگان و مهندسان بسیجی صورت گرفت.

وی تصریح کرد: احداث پل خیبر که یکی از افتخارات عظیم مهندسی و از مهم‌ترین عوامل تصرف و حفظ جزایر مجنون بود، با دستان قدرتمند رزمندگان مهندسی صورت گرفته است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان آنکه ارج نهادن به پیشکسوتان جهاد و شهادت وظیفه تمام مسئولان است، افزود: حضور در جمع این یادگاران دفاع مقدس بهترین فرصت برای تجدید انرژی و روحیه‌ای عالی برای پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

نادر اسکویی مسئول معاونت مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه عاشورا نیز با بیان اینکه سربلندی و افتخارات معاونت مهندسی در سایه جانفشانی‌های ایثارگران، رزمندگان و شهدای مهندسی به‌دست آمده است، افزود: امروز نیز عوامل معاونت مهندسی با اقتدا به شهدای گرانقدر، امام شهدا و مقام عظمای ولایت همچنان به راه و منویات آن بزرگواران ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/س30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول