اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین:

حقیقت ایمان در ایام جنگ تحمیلی تجلی یافت

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین با محکوم کردن جسارت به رسول اکرم (ص) گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی استثنایی برای اشاعه فرهنگ ایثار و پیروزی است و حقیقت ایمان در ایام جنگ تحمیلی تجلی یافت.

حقیقت ایمان در ایام جنگ تحمیلی تجلی یافت

حجت‌الاسلام عباس نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه هفته دفاع مقدس در حقیقت به معنای زنده نگاه داشتن یاد و خاطرات ایثارگران است، اظهار کرد: از جان‌گذشتگی رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی امروز الگو و سرمشق تمام ملت ایران بوده و تمام آحاد مردم قدرشناس روحیه شجاعت و جانبازی رزمندگان هستند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: انقلاب اسلامی با همین روحیه ایمان و اراده جوانان موفق شده است امروز بالندگی و رشد همه‌جانبه کشور را رقم بزند.

وی با بیان اینکه خانواده‌های بسیاری در ایام دفاع مقدس فرزندان خویش را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند، تصریح کرد: استکبار جهانی و هم‌پیمانان وی در عراق هنگامی که این حضور حماسی و پرصلابت جوانان رزمنده در جبهه‌ها را مشاهده کردند، دست از پا دراز‌تر به مرز‌های خود بازگشته و بار دیگر اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی رقم خورد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: هفته دفاع مقدس در معنایی دیگر به مفهوم زنده کردن ارزش‌های دینی و تمام حماسه‌های دلیرانه رزمندگان است.

نظری با بیان اینکه جنگ تحمیلی به تشبیه رزمندگان و پیشکسوتان عرصه نبرد و دفاع دانشگاه معنویت و خودسازی مستمر بود، ابراز کرد: برکاتی که پس از جنگ تحمیلی برای نظام اسلامی به دست آمد با هیچ چیز دیگر قابل مقایسه نیست، چرا که تمام پیشرفت‌ها و سرافرازی‌های کنونی نتیجه جنگ هشت ساله تحمیلی است.

وی با اشاره به لزوم اجرای برنامه‌های فرهنگی در این هفته تصریح کرد: تمام نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف باید در ایام هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه داشته باشند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: این هفته بهترین فرصتی است که می‌توان با تبلیغ فرهنگ از خودگذشتگی و مقاومت جوانان را در برابر جنگ نرم بیمه کرد.

نظری تصریح کرد: قطعا جوانان غیرتمند و با صلابت ایران اسلامی با مقاومت و روحیه قوی خویش در برابر تهاجمات غربی و شرقی ایستادگی می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول