اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان:

هدف جنگ تحمیلی از بین‌بردن انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: مهم‌ترین هدف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از بین بردن نظام و انقلاب اسلامی بود.

هدف جنگ تحمیلی از بین‌بردن انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان جهانبخش کرمی ظهر امروز در نشست خبری و در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین هدف جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از بین‌بردن نظام و انقلاب اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس ابر قدرت‌ها از نظر مالی، روانی و تجهیزات جنگی حمایت‌های بسیار زیادی از رژیم بعثی داشتند، خاطرنشان کرد: فداکاری و رشادت‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران و مردم عاشورایی مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به مناسبت هفته دفاع مقدس 55 عنوان برنامه شامل یک هزار و 351 برنامه در استان زنجان اجرا می‌شود، تصریح کرد: بازسازی عملیات والفجر هشت در زنجان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام هفته دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های گذشته پیگیری‌های زیادی برای بازسازی عملیات‌هایی که رزمندگان استان زنجان در آن خط‌شکن و غواص بوده‌اند، صورت گرفته است، اضافه کرد: در سال‌های 89 و 90 نیز عملیات‌هایی در استان زنجان بازسازی و به نمایش عموم مردم درآمده است.

کرمی با بیان اینکه سد گاوازنگ زنجان به عنوان منطقه رزمایش والفجر هشت انتخاب شده است، ادامه داد: این منطقه از جنبه‌های مختلفی چون وجود سد خاکی، فراهم‌بودن امکانات و در دسترس بودن، برای اجرای رزمایش مناسب شناخته شده است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده و استقبال مردم از رزمایش‌های سال‌های گذشته تشویقی برای اجرای رزمایش عملیات والفجر هشت توسط سپاه انصارالمهدی (عج) محسوب می‌شود، یادآور شد: یکی از مهم‌ترین حسن‌های این برنامه حضور برخی از رزمندگان دوران دفاع و پاسداران، سربازان و بسیجیان استان زنجان در این رزمایش است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه در حال حاضر نیروها به منظور اجرای بازسازی عملیات والفجر هشت در حال تمرین هستند، تصریح کرد: منطقه سد گاوازنگ کاملا مانند منطقه عملیاتی شبیه‌سازی شده است.

وی اظهار داشت: نخلستان‌ها، خاکریزها، شهر فاو، اروند کنار، مقر فرماندهی نیروهای عراق و سایت‌های موشکی دشمن در گاوازنگ شبیه‌سازی شده است.

کرمی با اشاره به اینکه رزمایش عملیات والفجر هشت به صورت شبانه در زنجان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است و نیروها از آمادگی کاملی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم در زمینه تامین صوت، نور، اکیپ فنی، کارگردان و فرماندهان و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی صورت گرفته است، ادامه داد: در این برنامه شهدای عملیات والفجر هشت معرفی و از خانواده آنها تجلیل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه صحنه‌های رزمایش بر اساس واقعیت‌های رخ داده در عملیات والفجر هشت طراحی شده است، اضافه کرد: این رزمایش به مدت پنج شب در منطقه گاوازنگ برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از سیاست‌های سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان معرفی عملیات‌های کوچکی که کمتر معرفی شده‌اند است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته عملیات بیت‌المقدس چهار در استان زنجان بازسازی شده است.

کرمی در زمینه مقاومت و ایستادگی ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه تحریم و جنگ روانی دشمن علیه کشور در آن دوران نیز بود، خاطرنشان کرد: امروز در جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی دشمن علیه کشور با رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادگی و پایداری ملت شهید پرور و عاشورایی بار دیگر ابرقدرت‌ها را شکست داده و به اوج پیروزی دست پیدا خواهد کرد.

وی همچنین در مورد توهین استکبار جهانی و صهیونیست‌ها به پیامبر اکرم (ص) اظهار داشت: مردم در همه کشورهای اسلامی در صحنه حاضر شده و نفرت و انزجار خود را از دشمنان اعلام کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه مقاومت ملت ایران سبب بیداری در سایر کشورهای اسلامی شده است، اضافه کرد: مسلمانان با وحدت در صحنه حاضر شده‌اند.

انتهای پیام/غ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول