اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتی:

روحیه بسیج مردمی حافظ کشور در دوران جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه شهرستان دشتی گفت: روحیه‌ بسیج مردمی بود که اجازه نداد تا یک وجب از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد.

روحیه بسیج مردمی حافظ کشور در دوران جنگ تحمیلی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی مراد کاظمی سه‌شنبه شب در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در دشتی اظهار داشت: روحیه‌ای که فرمانده کل قوا حضرت امام (ره) به رزمندگان می‌داد باعث شده بود تا رزمندگان عملیات‌های بسیار سنگین و پیچیده‌ای را طراحی کنند که طراحان در سطح جهان از اجرای این طراحی‌ها در عملیات‌ها عاجز بودند من جمله عملیات شکستن حصر آبادان که یک کار بسیار پیچیده‌ای بود.

وی افزود: الهی بودن انقلاب، رهبری امام گونه حضرت امام خمینی(ره)، صداقت، آگاهی و حضور چشمگیر مردم از عواملی بود که موجب پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس شد.

کاظمی یادآور شد: همین روحیه‌های بسیج مردمی بود که اجازه نداد تا یک وجب از خاک پاک جمهوری اسلامی ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با یادآوری خاطره دلاورمردان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس هفته دفاع مقدسی با نشاط و با معنویت در سطح شهرستان برگزار کنیم.

کاظمی از تعامل، همراهی و همکاری تمام دستگاه‌های اداری شهرستان با سپاه ناحیه دشتی در هفته دفاع مقدس سال گذشته تقدیر کرد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج مسئولان و کارکنان ادارات نیز با لباس بسیج در این مراسم حضور خواهند داشت.

کاظمی گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس آذین‌بندی شهر توسط مجمع امور صنفی انجام می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتی نیز گفت: اهانت به ساحت مقدس نبی اکرم (ص) به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم جهانی توسط ایادی مزدور و خائن آنها را محکوم می‌کنیم و امیدواریم با حرکت مردمی که در جهان آغاز شده است به زودی شاهد اضمحلال این جنایتکاران و مزدوران باشیم.

حسین باغداری ضمن تجلیل از شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: وظیفه همه ما انتقال دستاوردهای نظام و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس به نسل‌های آینده است و این دفاع‌ها در جبهه حق و باطل همچنان ادامه دارد و این ادای دینی نسبت به رزمندگان است.

وی افزود: ملت ایران با گرایش‌های اقوام مختلف شیعه، سنی، ارمنی، کلیمی و زرتشتی دست به دست هم دادند و هشت سال جنگ ناجوانمردانه تمام دنیا با ایران اسلامی را تحمل کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول