اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد جنگ تحمیلی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی است.

هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد جنگ تحمیلی است

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان به‌مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و گرامیداشت پنج مهر اظهار کرد: اگر بخواهیم کشور همچنان مستقل باقی بماند باید ارزش‌های دفاع مقدس را به نسل‌های آتی منتقل کنیم.

وی با اشاره به لزوم خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین ابعاد مختلف جنگ تحمیلی است.

وی افزود: امروز هر آنچه داریم به برکت خون شهدا، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگانی‌ست که شبانه‌روز در سنگرهای حق علیه باطل مبارزه کرده و در این مسیر کوچکترین تردیدی به دل راه ندادند.

فرماندار شادگان با بیان اینکه پنج مهر و شکست حصر آبادان نمونه بارز دلاورمردی و ایثارگری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس است، گفت: عزت امروز نظام اسلامی در جهان به برکت خون شهدا که الهام گرفته از مکتب عاشورا تحقق یافته، است.

وی اضافه کرد: رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با تکیه بر سلاح ایمان، تقوا، قرآن و عترت از اهداف و آرمان‌های انقلاب و کیان اسلامی با ایثار جان خود دفاع کردند.

فیوضی ادامه داد: جنگ ایران و عراق از دفاع جانانه رزمندگان هشت ساله جنگ تحمیلی تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به اشغال دشمن درنیامده و دشمن خوار شد.

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی امروز، عزت و امنیت نظام اسلامی را مدیون خاک پاک شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان دفاع مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا است.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول