اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

تقوا محور اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان بویین زهرا گفت: تقوا و خدا‌محوری محور اصلی پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود که امروز نیز برای پیشبرد امور باید حفظ شود.

تقوا محور اصلی پیروزی در جنگ تحمیلی بود

حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه دفاع مقدس تجلی قدرت و عظمت والای نظام اسلامی است، اظهار کرد: جنگ تحمیلی فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر تهدید و فشار را در اذهان ملت و بسیجیان نهادینه کرد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا افزود: حضور رزمندگان بسیجی در جبهه‌های حق علیه باطل سبب این شد که دشمن متجاوز دست از پای دراز‌تر به مرز‌های خود بازگشته و بار دیگر شکوه و عظمت به ایران اسلامی بازگردد.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی صحیح برای نسل جوان در رابطه با دفاع مقدس تصریح کرد: خاطرات، رشادت‌ها و سرافرازی‌های رزمندگان امروز باید برای جوانان پاک و موحد کشور بازگو و تبیین شود.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مهم‌ترین شاکله پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس ایمان و تقوایی بود که آنها به طور ویژه در ارتباط با خداوند متعال بهره‌مند بوده و از آن برای مقابله با دشمنان استفاده می‌کردند.

زرینه با بیان فشار‌ها و تحریم‌های مختلفی که در زمان جنگ تحمیلی از سوی کشور‌های غربی بر کشور وارد می‌آمد، عنوان کرد: با وجود تمام ناملایمات و ضرباتی که دشمنان با انواع فشار‌ها بر پیکره نظام اسلامی فرود می‌آ‌وردند، اما سرانجام اقتدار و عزت والای جمهوری اسلامی بر همگان مشخص شد و شکست مفتضحانه‌ای برای استکبار و هم‌پیمانانش رقم خورد.

وی با اشاره به اینکه امروز انتقال فرهنگ ایثار و شهادت ضامن پاسداری و دوام انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تمام کفر امروز مقابل مسلمانان صف‌آرایی کرده و با انواع ترفند‌ها و شبیخون‌های مختلف سعی در تضعیف روحیه اسلامی و انسجام بین مسلمانان را دارند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا هدف جنگ نرم و تهاجم اعتقادی را تسلط بر اعماق دل و جان جوانان عنوان و بیان کرد: سست کردن پایه‌های انقلاب امروز در سیاست نخست دشمنان اسلام قرار دارد و تلاش می‌کنند تا ملت‌ ولایت‌مدار و شهیدپرور ایران اسلامی را با همه آرمان‌ها و اهداف والایی که برای آن قیام کرده‌اند، سست کنند.

زرینه اضافه کرد: قطعا ملت ایران با روحیه بصیرت و خودباوری خویش در برابر تمام تجاوزات ایستادگی کرده و از کیان نظام اسلامی نیز پاسداری می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول