اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

خرم‎آباد در جنگ تحمیلی 2 هزار شهید تقدیم کرده است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: شهرستان خرم‎آباد در جنگ تحمیلی دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

خرم‎آباد در جنگ تحمیلی 2 هزار شهید تقدیم کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، مرتضی ولی‎پوری در دیدار با  جمعی از همسران شهدای دفاع مقدس پس از استماع نقطه‌نظرات حاضران این جلسه از مسئولان بنیاد شهید شهرستان خواست تا با اهتمام بیشتر مسائل و مشکلات این قشر را مورد بررسی قرار دهند.

وی زنده نگه داشتن یاد شهدا را وظیفه اصلی همگان ذکر کرد و افزود: شهدا با نثار خون پاک خود و گذشت از جان و زندگی دنیوی خود موجب بقای همه خوبی‌ها و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند و افتخاراتی را آفریدند که امروز موجب دلگرمی همه مسئولان و بالیدن ملت ایران است.

فرماندار خرم‌آباد گذشت، ایثار و فداکاری شهدای هشت سال دفاع مقدس را بی‌نظیر ذکر و تصریح کرد: در هیچ جای کره خاکی چنین ایثار و فداکاری در راه دفاع از میهن و آرمان‌های اسلامی صورت نپذیرفته است.

ولی‎پوری به وجود قریب دو هزار شهید جنگ تحمیلی در شهر خرم‎آباد اشاره کرد و گفت: خانواده‎ها، همسران و فرزندان این شهیدان گرانقدر، یادگاران ارزشمندی هستند که همواره مورد تکریم همه افراد جامعه بوده و خواهند بود.

وی خطاب به همسران شهدا اظهار کرد: رسالت شما همسران شهدای گرانقدر وظیفه و رسالتی زینب‏گونه است و به عنوان الگوی زنان اسلامی رسالتی خطیر در راهنمایی و هدایت سایر زنان جامعه داشته و دارید که نباید اجازه دهید این رسالت بزرگ در پیچ و خم‎های روزمره زندگی به دست فراموشی سپرده شود.

فرماندار خرم‌آباد در این مراسم رسیدگی به وضعیت معیشتی خانواده‏های شاهد و ایثارگر و توجه ویژه به اشتغال فرزندان این عزیزان را از جمله مهم‌ترین رسالت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خرم‌آباد ذکر کرد.

در ادامه این جلسه فرماندار خرم‏آباد با اهداء لوح تقدیر از صبر و استقامت همسران شهدا تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول