اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی ورامین:

بهره‌گیری از استعدادها، محرومیت‌ها را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر ورامین گفت: با استفاده از استعدادها و توانمندی‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، خدماتی، فرهنگی، درمانی و تفریحی، مظلومیت و محرومیت‌های ورامین برطرف می‌شود.

بهره‌گیری از استعدادها، محرومیت‌ها را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش جعفر اردستانی در بازدید از روند اجرایی عملیات عمرانی احداث پارک آزادگان ورامین گفت: با استفاده از استعدادها و توانمندی‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ عمرانی، خدماتی، فرهنگی، درمانی و تفریحی، مظلومیت و محرومیت‌های ورامین برطرف می‌شود.

عضو شورای اسلامی شهر ورامین افزود: این پروژه بزرگ‌ترین پروژه خدماتی و تفریحی برای مردم شهر ورامین است که به‌عنوان هدیه شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین به مردم ورامین تقدیم خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این پارک بزرگ به پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر، توسط گروهی از مهندسان مجرب طراحی شده و عملیات عمرانی احداث آن در مساحتی حدود 80 هزار متر مربع، در جنوب پارک شقایق واقع در میدان بسیج ورامین در حال اجرا است.

اردستانی ابراز داشت: امید است از سوی مسئولان شهرستان برای اعتلای نام ورامین و معرفی استعدادها و قابلیت‌های آن و زمینه‌های فرهنگی، تاریخی، گردشگری، اقتصادی و به ویژه ورزشی، عزم جدی و اراده‌ای راسخ ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی ورامین یادآور شد: باید با اتحاد و انسجام تمام مسئولان شهری و همراهی ایشان با مسئولان ارشد شهرستان، شاهد آن باشیم که ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ورامین در عرصه‌های مختلف به همشهریان خودمان در شهرهای ورامین، قرچک و پیشوا و نیز مردم استان تهران و در سطح بالاتری به تمام مردم کشور، معرفی و تبلیغ شود.

وی در پایان گفت: به این ترتیب، اماکن تاریخی، جاذبه‌های گردشگری و استعدادهای کشاورزی، فرهنگی، ورزشی و صنعتی از این همه مظلومیت و محرومیت رهایی می‌یابند و چهره واقعی و مطلوب ورامین در این زمینه‌ها به همگان نشان داده می‌شود. 

گفتنی است، در این بازدید چند ساعته صادق عباسی معاون فنی و عمرانی، سید ابوالفضل قاسمی معاون خدمات شهری شهرداری ورامین و محسن میرزایی مسئول فضای سبز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول