اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران:

به ‌زودی دفتر نمایندگی حج و زیارت در ورامین راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به پیگیری‌های جدی استانداری برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی حج و زیارت گفت: نوید این را می‌دهم که این دفتر در ورامین ایجاد می‌شود.

به ‌زودی دفتر نمایندگی حج و زیارت در ورامین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن که برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی‌ و ورزشی به ورامین سفر کرده بود در جمع خبرنگاران در ارتباط با راه‌اندازی دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت عنوان کرد: به ‌زودی دفتر سازمان حج و زیارت در شهرستان ورامین راه‌اندازی می‌شود.

استاندار تهران افزود: در مورد راه‌اندازی دفتر نمایندگی حج و زیارت استانداری تهران پیگیری جدی انجام داده است و نوید این را می‌دهم که این دفتر در ورامین ایجاد می‌شود.

ورود دانشجویان پرستاری دانشگاه شهید بهشتی به ورامین از اول مهر ماه

مرتضی تمدن در ادامه با اشاره به احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی در ورامین خاطرنشان کرد: احداث ساختمان دانشکده علوم پزشکی شهرستان ورامین و بهره برداری از مجتمع فرهنگی شهرداری ورامین از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که خدمت رسانی به مردم را افزایش می‌دهد.

محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین نیز در این ارتباط تصریح کرد: از مهر ماه دانشجویان پرستاری دانشگاه شهید بهشتی وارد این دانشکده می‌شوند اما از ترم‌های بعدی دانشجویان پزشکی هم به دانشکده مذکور می‌آیند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول