اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

مصوبات ورامین بیش از حد انتظار اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار ورامین با بیان اینکه مصوبات این شهرستان بیش از آنچه که انتظار داشتیم اجرایی شد، گفت: کارگروه‌های اقتصادی و صنایع در سطح شهرستان آغاز به فعالیت کرده و امیدواریم تا پایان دولت دهم آنها را اجرا و عملی کنیم.

مصوبات ورامین بیش از حد انتظار اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با برنامه‌های در نظر گرفته شده برای مناسبت‌های پیش رو اظهار داشت: هفته دفاع مقدس از هفته‌هایی است که به لحاظ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای ما بسیار مهم است.

وی افزود: درخواست ما از ادارات به‌ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری‌ و آموزش و پرورش ورود جدی به این مقوله است که باید هماهنگی‌های ویژه‌ای انجام شود و کمک کنند تا مراسم‌های این هفته نیز پرشکوه برگزار شود.

فرماندار ورامین با اشاره به آغاز فصل بازگشایی مدارس تا مدتی دیگر، بیان داشت: باید شوراها، نیروی انتظامی، راهور، شهرداری و آموزش و پرورش کمک کنند تا به‌فضل خدا شاهد بازگشایی باشکوه مدارس در سطح شهرستان باشیم.

منصوری در ادامه ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های زلزله‌زده آذربایجان شرقی عنوان کرد: این ضایعه تأسف‌بار را خدمت خانواده‌های زلزله‌زده تسلیت عرض می‌کنم چرا که بسیاری از هم‌شهری‌های آذری ما در این حادثه جان باختند.

 

فرماندار ورامین در ادامه یادآور شد: اگر خدایی نکرده چنین زلزله‌ای در تهران رخ دهد، روستاهای اطراف ما مانند اهر و ورزقان و هریس نیستند که فقط چند خانه بریزد و ما روستاهای 20 هزار نفری و شهرستان‌های چند صد هزار نفری داریم بنابراین باید توجه بیشتری به این موضوع داشته باشیم.

 

در مسئله مدیریت بحران ضعف داریم

وی تأکید کرد: ما در بحث مدیریت بحران ضعف داریم و بارها گفته‌ام که باید ستاد حوادث را فعال کنیم. باید شریک یکدیگر باشیم و کارها را به خوبی انجام دهیم. لازم است که در ارتباط با اسکان اضطراری جلسه بگذاریم و برنامه‌های خود را اعلام کنیم.

منصوری در پایان ضمن تشکر از مسئولان ادارات و دستگاه‌هایی که در راستای پیشرفت شهرستان ورامین قدم برمی‌دارند، خاطرنشان کرد: مصوبات شهرستان ورامین بیش از آنچه که انتظار داشتیم اجرایی شد و همچنین کارگروه‌های اقتصادی و صنایع در سطح شهرستان ورامین آغاز به فعالیت کرده است و ما خیلی از طرح‌ها را شروع کرده‌ایم و دوست داریم تا پایان دولت دهم آنها را اجرا و عملی کنیم.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول