اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ورامین خبر داد

افزایش 100 درصدی موقوفات در ورامین

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین گفت: رشد درآمد موقوفات ما نسبت به سال گذشته 100 درصد بوده است، در واقع به تمام اهداف تعیین شده برای سال 91 رسیده‌ایم.

افزایش 100 درصدی موقوفات در ورامین

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامعلی قدیریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران گفت: در چهار ماه اول امسال 10 وقف قابل توجه در شهرستان به ثبت رسید که این امر در بین شهرستان‌های کشور بی‌سابقه است و نشان از فرهنگ مذهبی و اعتقادی مردم ورامین دارد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین از سه منظر رتبه برتر را کسب کرد، نخست کسب رتبه اداره برتر و مدیر برتر در بین ادارات شهرستان ورامین، دوم رتبه برتر در بین ادارات اوقاف و امور خیریه استان تهران و سوم رتبه برتر در بین ادارات اوقاف سراسر کشور در جشنواره شهید رجایی.

وی در ادامه تصریح کرد: رشد درآمد موقوفات ما نسبت به سال گذشته 100 درصد بوده است، در واقع ما به تمام اهداف تعیین شده از قبل برای سال 91 رسیده‌ایم و حتی دستاوردهای ما فراتر از برنامه پیش‌بینی شده بوده است که این امر جز با کمک و یاری ائمه جمعه شهرستان به ویژه نماینده ولی‌فقیه در منطقه حضرت آیت‌الله محمودی میسر نبوده که همواره حرکت در جهت منویات ایشان توانسته ورامین را به قطب فرهنگی تبدیل کند.

حجت‌الاسلام قدیریان سپس به اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: تعداد فراوانی مبلغ برای این امر از قم به ورامین دعوت کرده‌ایم تا شهادت رئیس مذهب شیعه را با شکوه بیشتر و با حضور 10 روحانی و 10 مداح در تمام امامزادگان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برای برپایی مراسم عزاداری سالروز شهادت این امام از روحانیون مطرحی همچون حجت‌الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در امامزاده جعفر (ع) و از مداحانی همچون سید مجید بنی‌فاطمه در گلزار شهدای سید فتح‌الله استفاده کرده‌ایم.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ورامین برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای روحانیت در مصلای بزرگ صاحب الزمان (عج) توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و دیگر نهادها و همکاری اوقاف را مراسم شاخص شهرستانی ذکر کرد و ادامه داد: کمک به برگزاری این یادواره از افتخارات اداره اوقاف ورامین است که برای سخنرانی از حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن عرفان از اساتید رشته معانی بیان و بدیع حوزه علمیه قم و از سخنرانان معروف ایران اسلامی بهره‌گیری شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول