اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان ورامین:

نام‌گذاری سالن ورزشی با عنوان خبرنگار در ورامین

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین گفت: به جهت ارج نهادن به مقام والای اهالی رسانه در نظر داریم یک مجموعه ورزشی با عنوان خبرنگار در شهرستان ورامین نام‌گذاری کنیم.

نام‌گذاری سالن ورزشی با عنوان خبرنگار در ورامین

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین از تمامی خبرنگاران فعال عرصه اطلاع‌رسانی شهرستان ورامین به جهت همکاری، همراهی و پوشش خبری مناسب قدردانی کرد.

مصطفی زاهدی ضمن قدردانی از زحمات اهالی رسانه نقش آنان را در پیشبرد اهداف ورزش منطقه بی‌بدیل توصیف کرد و اظهار داشت: خبرنگاران در حال حاضر به عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان ورزش هستند، چراکه این قشر موجبات فرهنگ‌سازی، تشویق و ایجاد انگیزه در میان قهرمانان و ورزشکاران را فراهم کرده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: هر رویدادی ممکن است در یک برهه زمانی تنها با حضور قشر کمی از جامعه رخ دهد ولی این خبرنگار است که با انعکاس این اتفاق تمامی مردم را از انجام آن آگاه می‌سازد.

وی ادامه داد: بنابراین نقش خبرنگار به عنوان رکن چهارم قانون اساسی در کشور قابل احترام است و باید تحت هر شرایطی حرمت این عزیزان که مورد وثوق همگان هستند، حفظ شود.    

نام‌گذاری سالن ورزشی با عنوان خبرنگار

زاهدی در ادامه گفت: به جهت ارج نهادن به مقام والای اهالی رسانه در نظر داریم یک مجموعه ورزشی با عنوان خبرنگار در شهرستان ورامین نام‌گذاری کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین بیان داشت: این موضوع به زودی در دستور کار قرار خواهد گرفت تا نام این قشر بی‌مدعا و زحمت‌کش بر روی سردر مجموعه‌ای ورزشی بدرخشد.

تشکیل تیم‌های ورزشی با حضور خبرنگاران

وی ادامه داد: در نظر داریم با تشکیل تیم‌های ورزشی، خبرنگاران را به سمت و سوی ورزش سوق دهیم که این امر با تشکیل تیم‌هایی با عنوان خبرنگار  تحقق خواهد یافت.

زاهدی بیان کرد: تیم فوتسال، والیبال، تیراندازی، شنا، پرورش اندام و تنیس روی میز از جمله ورزش‌هایی است که در قسمت بانوان و آقایان تشکیل خواهد شد تا علاوه بر پرداختن خبرنگاران به ورزش، در صورت امکان با این نام تیم‌هایی را راهی مسابقات مختلف کنیم.

اداره ورزش خانه مطبوعات است

وی سپس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین را خانه مطبوعات دانسته و اظهار داشت: اداره ورزش و جوانان ورامین، خانه مطبوعات است و هر خبرنگاری می‌تواند برای پیگیری مسایل ورزش و حتی برای صرف چای به جهت رفع خستگی ناشی از پیگیری اخبار منطقه در سطح شهر به این اداره مراجعه کند.

دبیر شورای ورزش شهرستان در پایان خاطرنشان کرد: این اداره در هر زمانی پذیرای اصحاب رسانه است.

در ادامه این مراسم محسن بوربور تصریح کرد: از تمامی خبرنگاران به جهت انعکاس مسابقات تیراندازی قهرمانی کشور که یکی از رویدادهای مهم ورزشی در سال جاری بوده و در شهرستان رقم خورد، تقدیر و تشکر می‌کنیم.

مدیر سایت تک تیرانداز افزود: نشر این مسابقه در سایت‌ها و نشریات موجب شد تا فدراسیون مربوطه از اجرای این رقابت‌ها به میزبانی ورامین تقدیر کند و این خود جای بسی خوشحالی است که این منطقه دارای پتانسیل خوبی به نام خبرنگار است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول