اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین خبر داد

تجلیل از کارمندان نمونه ورامین در هفته آینده

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین با اعلام این خبر گفت: ما از ادارات درخواست کردیم که کارمند نمونه خود را به ما معرفی کنند و کارشناسان ما نیز پنج نفر برتر را انتخاب کردند.

تجلیل از کارمندان نمونه ورامین در هفته آینده

محمدعلی یاسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ابراز رضایت از برگزاری اجلاس نم در تهران اظهار داشت: از مجموع اعتباراتی که برای سال 91 تصویب شده تاکنون حدود 14 میلیارد آن ابلاغ شده و باقی آن نیز در دست ابلاغ است.

اتمام پروژه‌های ناقص تا پایان دولت دهم

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین افزود: ایجاد پروژه‌های جدید مسئله دیگری است که سعی می‌کنیم آنها را تا پایان دولت دهم به اتمام برسانیم و امیدواریم اعتبارات تصویب شده توسط دولت کمتر نشود.

وی در ارتباط با برنامه عملیاتی پنج‌ساله شهرستان ورامین بیان کرد: طبق قانون برنامه پنجم ما در واقع باید برنامه میان‌مدت برای شهرستان داشته باشیم و از این جهت شاخص‌های معینی را تعیین کنیم که راهگشای برنامه‌ریزی برای شهرستان باشند و باید بر اساس ارزش هر شاخص بودجه‌های کافی به آنها تخصیص دهیم و همچنین برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت را اجرایی و اعتبارات آنها را پیش‌بینی کنیم.

برنامه‌های میان‌مدت در بورس نیستند

یاسینی در ادامه یادآور شد: اکنون در روش‌های برنامه‌ریزی، برنامه‌ریزی‌های میان‌مدت در بورس نیستند و برنامه‌ها در یک افق دو تا سه ساله اصلاح و تعدیل می‌شوند.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده عنوان کرد: در مجموع برای اعتبارات پنج‌ساله 150 میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده که ما پیش‌بینی زیادتر شدن آن را داریم و ضمن اینکه یک میلیارد و 370 میلیون تومان بودجه‌ای است که برای سال‌های 91 تا 94 پیش‌بینی شده است.

بیشترین بودجه به بخش آموزش اختصاص یافته است

وی با اعلام اینکه تعداد برنامه‌ها و عملیات و شاخص‌ها مشخص شده است، افزود: بر اساس آمار موجود در واقع بخش آموزش با 31 میلیارد تومان بیشترین بودجه را به خود اختصاص داده و تربیت بدنی با 28 میلیارد تومان اعتبار رده دوم را به خود اختصاص داده است و کشاورزی، مسکن و ... در رده‌های بعدی قرار دارند.

یاسینی متذکر شد: تمام بودجه‌های اختصاص داده شده به قسمت‌های مختلف مانند آموزش، تربیت بدنی و ... این اعتبارات از بودجه 130 میلیارد تومانی مذکور است.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین ادامه داد: مسئله دیگری که باید به آن پرداخته شود، آموزش کارکنان است و همانطور که می‌دانید ما از حیث آموزش مدیران کارکنان یک سرانه سالانه داریم و میزان سرانه امسال برای مدیران 60 ساعت و برای کارکنان نیز 40 ساعت در سال است.

تهیه شناسنامه آموزشی برای مدیران و کارمندان ادارات شهرستان

وی با اشاره به تهیه شناسنامه آموزشی برای کارکنان و مدیران ادارات بیان کرد: بعد از شرکت در کلاس‌های آموزش، به کارمندان و مدیران شناسنامه‌ای تحویل داده می‌شود که طبق آن تعداد ساعت آموزش هر کارمند مشخص می‌شود.

تجلیل از کارمندان نمونه ادارات شهرستان ورامین

یاسینی در ادامه گفت: مسئله مطرح دیگر تقدیر از کارمندان نمونه ادارات بود که قرار بر برگزاری آن در هفته دولت بود اما مصادف شدن آن با اجلاس نم موجب شد به تعویق انداخته شود و به لطف خدا این مراسم هفته آینده برگزار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان ورامین در پایان در ارتباط با نحوه انتخاب کارمند نمونه خاطرنشان کرد: ما از مسئولان ادارات خواستیم که یک نفر از کارمندان نمونه خود را به ما معرفی کنند و آنها نیز این کار را انجام دادند و کارشناسان ما نیز از بین کارمندان معرفی شده پنج کارمند نمونه‌ را شناسایی کردند و به‌ زودی از آنها تجلیل و تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/آ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول