اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ورامین:

بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی عمرانی نقش بسزایی در پیشرفت ورامین دارد

خبرگزاری فارس: شهردار ورامین با اشاره به بهره‌برداری از 20 طرح عمرانی، فرهنگی و ورزشی این شهر گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی عمرانی نقش بسزایی در پیشرفت ورامین دارد.

بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی عمرانی نقش بسزایی در پیشرفت ورامین دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، بعد از ظهر امروز مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های فرهنگی، خدماتی و عمرانی شهرداری ورامین با حضور مرتضی تمدن استاندار تهران، رضا کارخانه شهردار ورامین و تنی چند از مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد.

شهردار ورامین در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهر شهیدان 15 خرداد با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ کشور محسوب می‌شود و شهدا و جانبازان ما به تمام دنیا درس ایثار و فداکاری را آموختند.

رضا کارخانه گفت: شهرستان ورامین در سال‌های اخیر با همکاری و همیاری مسئولان پیشرفت چشم‌گیری داشته و امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه‌های جدید که اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال برای آنها هزینه شده است شاهد موفقیت روزافزون این شهرستان باشیم.

وی در ادامه پروژه مجتمع فرهنگی ولی‌عصر (عج)، پروژه گلزار شهدای گمنام، پروژه احداث المان شهدای جاوید الاثر، پروژه زمین چمن مصنوعی پارک جوان و ابتدای دانش‌سرا، پروژه دیوارنگاره قیام 15 خرداد، پروژه احداث پل هوایی عابر پیاده خیرآباد، پروژه ایستگاه شماره 3 آتش‌نشانی، پروژه احداث پارک زیتون، پروژه روکش آسفالت خیابان اصلی از میدان امام حسین (ع) تا میدان 15 خرداد، پروژه احداث گاز CNG، پروژه احداث جایگاه CNG پایانه مسافربری جاده کمربندی پیشوا ورامین، پروژه پیاده‌رو سازی معابر سطح شهر، افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری، کلنگ‌زنی مجتمع پارکینگ طبقاتی تجاری و اداری و تفریحی و پروژه کمربندی شمالی خیرآباد از جمله طرح‌هایی است که امروز به بهره‌برداری رسید.

کارخانه در تشریح ویژگی‌های برخی از پروژه‌های عمرانی فرهنگی و ورزشی ورامین عنوان کرد:  ساختمان آتش‌نشانی شماره 3 ورامین در زمینی به مساحت 600 مترمربع در دو طبقه و زیربنای 370 مترمربع احداث و به دو دستگاه خودرو امداد و نجات و اطفای حریق تجهیز شده است و پروژه روکش آسفالت خیابان اصلی ورامین از میدان امام حسین (ع) تا میدان 15 خرداد به طول 16 کیلومتر و عرض 17 متر با هزینه 55 میلیارد ریال احداث شده است.

شهردار ورامین احداث جایگاه CNG جاده قاسم آباد با هزینه 40 میلیارد ریال و جایگاه CNG پایانه مسافربری با هزینه 25 میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های این شهر دانست و تاکید کرد: پروژه کمربندی شمالی خیرآباد به طول 2 کیلومتر، دیوارنگاره قیام 15 خرداد بر روی دیواری به مساحت تقریبی 132 مترمربع نیز با هزینه اجرایی یک میلیارد و 525 میلیون ریال و مجتمع فرهنگی ولیعصر(عج) که در زیربنای 4 هزار و 500 با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است. 

کارخانه در پایان محوطه سازی گلزار شهدا ، احداث حسینیه ثارالله، بهر‌ه‌برداری از پارک زیتون به مساحت 17 هزار مترمربع، دارالقرآن و اِلمان گلزار شهدا، پروژه زمین چمن مصنوعی پارک جوان و ابتدای دانشسرا به مساحت یک‌هزار مترمربع و افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل درون‌شهری و برون‌شهری ورامین با افزودن 12 دستگاه اتوبوس، 13 دستگاه مینی‌بوس و 30 دستگاه تاکسی را از جمله پروژه‌هایی برشمرد که امروز با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید.

ورامین شهری است در بخش مرکزی شهرستان ورامین در استان تهران ایران که جمعیت آن بر پایه آمار نفوس و مسکن سال 85 برابر با 208 هزار و 996 نفر است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول