اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین:

اصلاح هندسی معابر حادثه‌خیز ورامین آغاز شد

خبرگزاری فارس: معاون خدمات شهری شهرداری ورامین گفت: براساس مصوبه شورای ترافیک عمومی شهرستان ورامین و با همکاری معاونت راهور نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و شهرستان ورامین، طرح اصلاح هندسی معابر پرخطر شهری ورامین آغاز شد.

اصلاح هندسی معابر حادثه‌خیز ورامین آغاز شد

سید ابوالفضل قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از اصلاح هندسی معابر حادثه‌خیز و پرخطر شهری ورامین خبر داد و افزود: پس از مطالعات و کارشناسی‌های لازم براساس مصوبه شورای ترافیک عمومی شهرستان ورامین و با همکاری معاونت راهور نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران و شهرستان ورامین، طرح اصلاح هندسی معابر پرخطر شهری ورامین آغاز شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین اجرای این طرح را در راستای تسهیل عبور و مرور شهری دانست و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهری و خودروهای عمومی، پیگیری و رفع مشکلات ناشی از ترددهای شهروندان و خودروها در معابر شهری به یکی از دغدغه‌های مسئولان مدیریت شهری ورامین تبدیل شده بود و در جهت رفع آن کارشناسی و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول و مرتبط انجام شده است.

وی در ادامه بیان داشت: همزمان با آغاز اجرای این طرح، تاکنون اصلاح هندسی معابر حادثه‌خیز و پرخطر شهری از جمله ورودی خیابان طالقانی به بلوار رسالت، خروجی زیرگذر طالقانی به بلوار الغدیر و ورودی این بلوار به خیابان حسین رضا صورت گرفته است.

قاسمی ضمن تقدیر از پیگیری‌های شهردار و همراهی‌های شورای اسلامی شهر و همکاری‌های شهرداران نواحی و واحدهای منظر شهری و حمل و نقل ترافیک شهرداری در اجرای موفقیت‌آمیز این طرح خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، معابر حادثه‌خیز و پرخطر دیگر شهر ورامین از جمله بریدگی بلوار نهم دی، ورودی خیابان شهید زواره به خیابان 15 خرداد و خروجی به خیابان رسالت، خروجی خیابان شهید رجایی به خیابان 15 خرداد، بریدگی بلوار شهید قدوسی منطقه کارخانه قند، دوربرگردان‌های میادین بسیج و حضرت ولی‌عصر (عج)، احداث جزیره در بریدگی‌های شهرک‌های احمدیه، مدرس، خیرآباد در طول اجرای این طرح اصلاح هندسی می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول