اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین:

سایت اینترنتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین از راه‌اندازی سایت اینترنتی و رسمی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین خبر داد.

سایت اینترنتی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین راه‌اندازی شد

احمد ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راه‌اندازی سایت اینترنتی و رسمی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین خبر داد و گفت: در راستای معرفی اهداف و فعالیت‌های اجرائی و آموزشی، سایت اینترنتی و رسمی این سازمان راه‌اندازی شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین اظهار داشت: شهرداری ورامین در کنار سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور، از جمله شهرداری‌های پیشرو در زمینه تاسیس سازمان مدیریت پسماند بوده که از زمان راه‌اندازی آن تاکنون برنامه‌های آن به‌صورت مطلوب در حال سیاست‌گذاری، تصمیم‌گیری و اجرا است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی و دستاوردها از طریق سایت و به‌صورت لحظه‌ای از جمله وی‍ژگی‌های اولیه هر سازمان هدفمند بوده و در همین راستا سعی کرده‌ایم با راه‌اندازی این سایت، کارشناسان و شهروندان را در کنار دنبال کردن اهداف آموزشی و فرهنگی خود، در جریان فعالیت‌ها و مطالب آموزشی جدید خود قرار دهیم.

ملایری با اشاره به ویژگی‌ها و توانمندی‌های این سایت تصریح کرد: این سایت تاریخچه تشکیل، شرح وظایف و اهداف، چارت تشکیلاتی، معرفی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای شورای سازمان، ارتباط با سازمان، اساسنامه سازمان، آمار و اطلاعات پسماند شهر، آموزش شهروندی، مقالات آموزشی و پژوهشی مرتبط، معرفی شهر، جاذبه‌های گردشگری، تاریخ و فرهنگ، نقشه و تصاویر شهر ورامین، لینک سایت‌های پسماند و شهرداری‌های کشور، تصاویر فعالیت‌ها و اقدامات سازمان و ... به‌صورت فایل‌های متنی قابل مطالعه و همراه با تصاویر قابلیت برداشت توسط شهروندان و کارشناسان را دارا است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین با اشاره به آدرس اینترنتی سایت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ورامین گفت: آدرس این سایت www.pasmandvaramin.ir است و کارشناسان و شهروندان با دسترسی به ایمیل مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، اعضای شورای سازمان، آدرس پستی و شماره تلفن‌ها و تلفکس سازمان، می‌توانند با ما در ارتباط بوده و پیشنهادات و نظرات خود را به ما منعکس کنند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول