اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری ورامین:

شهرداری ورامین به محلات محروم و حاشیه‌ای شهر نگاه ویژه‌ای دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین با اشاره به فعالیت‌های شهرداری در مناطق محروم گفت: شهرداری ورامین به محلات محروم و حاشیه‌ای شهر نگاه ویژه‌ای دارد.

شهرداری ورامین به محلات محروم و حاشیه‌ای شهر نگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد راشدی بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولان ارشد شهرستان و مدیریت شهری ورامین اظهار داشت: شهرداری ورامین اجرای عدالت در توزیع خدمات عمرانی، فرهنگی و خدماتی در نقاط مختلف شهر را در دستور کار خود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین با اشاره به حق شهروندان افزود: شهروندان حق دارند در شهری سالم، پویا و شاداب زندگی کرده و از زندگی شهری خود لذت ببرند.

وی خاطرنشان کرد: محرومیت‌های مناطق مختلف شهر ورامین شناسایی و پس از کارشناسی و برنامه‌ریزی‌های لازم در جهت رفع محرومیت‌های مناطق محروم و حاشیه شهر، در بودجه عمرانی سال جاری نگاه ویژه‌ای شده است.

راشدی تصریح کرد: مدیریت شهری هر شهری به تنهایی قادر به حل مشکلات و معضلات شهری نیست و حتی مدیران کلان‌شهرها نیز در جهت اجرای صحیح طرح‌های شهری خود نیازمند همیاری و همکاری شهروندان به ‌عنوان بازوان توانمند مسئولان هستند.

راشدی حل مشکلات مطرح شده توسط اهالی و نمازگزاران این مسجد را با همکاری مشارکت خود مردم قابل حل دانست و بیان کرد: در طول پنج سال گذشته با برپایی جشنواره‌های مختلفی از جمله جشنواره عکس زندگی شهری و شهروندی که اکنون در حال اجراست بقیه نظرات شهروندان را در مدیریت شهری مورد توجه قرار می‌دهیم.

محله چوب‌بری با وجود دانشکده کشاورزی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ چوب و سنگ و تعمیرات خودرو و ... از جمله محلات قدیمی و محروم شرق شهر ورامین است که اهالی این محله در این جلسه خواستار حل مشکلات و معضلات شهری از جمله رفع سد معبر، انتقال فاضلاب و لایروبی جوی‌ها و تعویض جداول فرسوده و شکسته، احداث و توسعه فضاهای سبز و پارک‌های محله‌ای، ترمیم آسفالت‌های فرسوده و آسفالت کوچه‌های خاکی، بازگشایی جایگاه گاز CNG حصارک، حل مشکلات ترافیکی خیابان اصلی، تهیه و نصب تمثال شهدا و نصب آن در محل ورودی کوچه‌ها به نام شهید، افزایش روشنایی، نصب علائم ترافیکی و سرعت‌گیر در خیابان شهید کسائیان و ... شدند.

دیدار مسئولان ارشد شهرستان و مدیریت شهری ورامین با حضور سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی، حسین خلیلی و جعفر اردستانی مسئولان کمیسیون‌های حقوقی و کمیته ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، صادق عباسی و سید ابوالفضل قاسمی معاونان فنی و عمرانی و خدمات شهری شهرداری ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول