اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب عناوین برتر در مسابقات کشوری

جواز مسابقات جهانی برای ورزشکاران ورامینی صادر شد

خبرگزاری فارس: با کسب عنوان‌های برتر کشور، ورزشکاران ورامین جواز حضور در مسابقات جهانی را به‌دست آوردند.

جواز مسابقات جهانی برای ورزشکاران ورامینی صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سعید هداوند و محمد رضا خسروی دو تن از ورزشکاران ورامین توانستند با کسب عنوان‌های قهرمانی و نایب قهرمانی مسابقات پرس سینه کشور جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کنند.

لازم به ذکر است، در این رقابت‌ها که با حضور 200 ورزشکار از استان‌های مختلف و به میزبانی شهرستان شهریار برگزار شد، نمایندگان ورامین با حریفان خود به رقابت پرداخته و در پایان توانستند صاحب گردن آویز طلا و نقره شوند. 

هداوند در وزن 105 گیلوگرم با مهار وزنه 5/222 کیلویی بالاتر از حریفان خود عنوان قهرمانی کشور را به‌دست آورد و علی اشرف نرگسی از ایلام دوم شد و محمدجواد جوزانی روی سکوی سوم ایستاد.

این گزارش حاکی است، محمدرضا خسروی دیگر نماینده ورامین در وزن 93 کیلوگرم با مهار وزنه 200 کیلویی بعد از جمشید شفیع زاده از اصفهان به مدال نقره رسید و داریوش جوزانی از دزفول نیز به عنوان سوم دست یافت.

در پایان نفرات اول و دوم هر وزن جهت حضور در مسابقات جهانی انتخاب شدند.

این رقابت‌ها قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی کشور جمهوری چک برگزار شود و قهرمانان ورامین امیدوارند با حمایت ارگان‌ها و نهادهای مختلف جهت تامین هزینه حضور در این مسابقات، برای کشورمان افتخار آفرینی کرده و نام ورامین را در جهان طنین‌انداز کنند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول