اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد

ابلاغ دستورالعمل توسعه فضای مجازی بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: با هدف حضور تاثیرگذار، فعال، سازماندهی شده و هدفمند فضای مجازی در بسیج توسعه می‌یابد.

ابلاغ دستورالعمل توسعه فضای مجازی بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار سید محمد تقی شاهچراغی عصر امروز در جمع بسیجیان اظهار داشت: دستورالعمل توسعه فضای مجازی بسیج با هدف حضور تاثیر گذار، فعال و هدفمند بسیج در فضای مجازی تهیه و برای اجرا ابلاغ شده است.

شاهچراغی در تشریح اهداف این طرح گفت: فراهم کردن زمینه مشارکت و حضور فعال نیروهای انقلابی و بسیجی در عرصه فضای مجازی، کمک به بسیج افکار عمومی در راستای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و ضرورت‌های حضور در صحنه و سازماندهی و هدفمند نمودن فعالیت‌های بسیج و بسیجیان در عرصه فضای مجازی از جمله اهداف مورد نظر است.

وی انتشار و انتقال اندیشه و آرمان‌های انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی، انتشار تولیدات علمی بومی در عرصه‌های مختلف، رسیدن به شبکه اطلاع‌رسانی ملی (اینترانت)، تاثیرگذاری فعال تفکر بسیجی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، روشنگری و افشای ماهیت دشمنان اسلام و خنثی سازی جنگ روانی را از دیگر دستاوردهای مورد نظر این طرح عنوان کرد.

شاهچراغی تشکیل مجموعه‌ای متشکل از زبده‌ترین نیروهای مسئول و متعهد جامعه برای فراهم کردن بسترهای لازم حضور موثر و کارآمد بسیج و بسیجیان در عرصه  فضای مجازی را ضروری خواند و افزود: این دستورالعمل زمینه‌های لازم برای انسجام بخشی این طرح را فراهم و موانع و مشکلات را رفع می‌کند.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول