اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس

100 عنوان برنامه در 200 پایگاه بسیج آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: در هفته دفاع مقدس 100 عنوان برنامه فرهنگی در 200 پایگاه، حوزه و کانون‌های بسیج آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

100 عنوان برنامه در 200 پایگاه بسیج آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حبیب شهسواری ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات فرماندهی سپاه شهدای انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: این برنامه‌ها که در قالب برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شوند شامل رژه نیروهای مسلح، به صدا درآوردن زنگ مدارس، برگزاری همایش‌های تجلیل از خانواده شهدا، ‌ایثارگران، برگزاری همایش پاسداشت شهدای زن استان، تجلیل از فرماندهان سپاه شهدای استان و برگزاری نمایشگاه‌ است.

وی با اشاره به نامگذاری اولین روز از هفته دفاع مقدس به نام بصیرت، شجاعت و ولایت، افزود: اولین روز از این هفته رژه مقتدرانه نیروهای مسلح را در مرکز استان و شهرهای مهاباد، خوی، سلماس، اشنویه و پیرانشهر شاهد خواهیم بود.

شهسواری با اشاره به تنوع و تغییر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری، تصریح کرد: در این روز علاوه بر رژه یگان‌های نیروهای مسلح شاهد رژه زرهی و یگان موشکی نیز خواهیم بود.

وی دومین روز از هفته دفاع مقدس را مصادف با اولین روز از بازگشایی مدارس عنوان کرد و گفت: این روز به نام دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان نامگذاری شده است.

شهسواری اعلام کرد: در این روز ایثارگران و بسیجیان که در هشت سال دفاع مقدس جانفشانی کرده‌اند در مدارس حضور یافته و از رشادت و پایمردی‌های رزمندگان سخنرانی کرده و خاطره تعریف می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سومین روز از این هفته به نام روز جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان نامگذاری شده است، اعلام کرد: در این روز به اهمیت پدافند غیرعامل و رشادت سربازان اشاره می‌شود.

شهسواری چهارمین روز این هفته را زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی عنوان کرد و گفت: یاد و خاطره زنانی که در هشت سال دفاع حق علیه باطل فعالیت داشتند در این روز گرامی داشته می‌شود.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان‌غربی دیگر روزهای هفته دفاع مقدس را به ترتیب وحدت، استکبارستیزی و بیداری اسلامی، شهادت، کرامت و عزت عنوان کرد و اظهار داشت: آنچه بیشتر از هر چیز در این برنامه‌ها مورد توجه قرار گرفته است، تشریح نقش امام خمینی(ره)، تبیین ارزش‌های اسلامی، انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان و آشنایی آحاد مردم با نقاط تخصصی دفاع مقدس است.

خاطرنشان می‌شود نمایشگاه دستاوردهای سپاه توسط بسیج در طول هفته دفاع مقدس در پارک جنگلی ارومیه برپا می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول