اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان:

مبارزه با جنگ نرم دشمن مهم‌ترین مأموریت بسیج است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان گفت: مبارزه با جنگ نرم دشمن مهم‌ترین مأموریت بسیج است.

مبارزه با جنگ نرم دشمن مهم‌ترین مأموریت بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامرضا صابر بعد از ظهر امروز در نشست با بسیجیان دشتستان اظهار داشت: بسیج و سپاه از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون در مسیر رشد و سربلندی ایران اسلامی گام برداشته و امروز نیز بسیاری از موفقیت‌های نظام مرهون بسیجیان است.

وی افزود: امروز تبعیت از ولایت فقیه امری مهم است و بسیجیان در هر شرایطی در مسیر ولایت و رهبری حرکت می‌کنند.

جانشین فرمانده بسیج نجف اشرف دشتستان با بیان اینکه مبارزه با جنگ نرم دشمن مهم‌ترین مأموریت بسیج است خاطر نشان کرد: بسیج سابقه‌ای مردمی دارد و از اوایل انقلاب با نظر امام خمینی (ره) و به منظور امر سازندگی در کشور تشکیل شد.

صابر تصریح کرد: بسیج مستضعفین در زمان دفاع مقدس وجهه نظامی به خود گرفت و در خطوط مقدم از کیان انقلاب اسلامی دفاع کرد و بعد از دوران دفاع مقدس نیز، با را‌ه‌اندازی ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و پست‌های ایست و بازرسی به کنترل شهرها و سایر مناطق در داخل کشور پرداخت.

وی با اشاره به آغاز جنگ نرم دشمن بر علیه کشور در سال‌های اخیر اضافه کرد: از مأموریت‌های مهم سازمان بسیج مستضعفین در حال حاضر مبارزه با جنگ نرم دشمن است که در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

صابر بیان کرد: دشمن با تمام توان و ظرفیت برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و معنویات تلاش می‌کند و امروز وظیفه همه مسئولان، بسیار سنگین است و باید با برنامه‌های فرهنگی به مقابله با تهدیدات دشمن بپردازیم.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول