اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

فرهنگ بسیجی ضامن بقا و دوام ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: همانطور که فرهنگ بسیجی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل پیشرفت‌ها را به نفع رزمندگان پیش می‌برد، امروز نیز این فرهنگ ضامن بقا و دوام ایران اسلامی است.

فرهنگ بسیجی ضامن بقا و دوام ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین احد احمدی امروز در دیدار با تعدادی از رزمندگان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دفاع مقدس مجموعه‌ای ارزشمند از افتخارات و دستاورد‌های جمهوری اسلامی در عرصه ایستادگی و مقاومت دلیرانه است، اظهار کرد: شهدا با جانفشانی‌های خویش موجب شدند که تعالیم بلند و همچنین آسمانی دین مبین اسلام برای همیشه در سراسر این کشور زنده و متجلی باقی بماند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: آشنایی نسل‌های مختلف انقلاب اسلامی با شرح تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه رزمندگان در ایام دفاع مقدس می‌تواند نقش مهمی را در افزایش اقتدار همه‌جانبه ایران اسلامی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تفکر و فرهنگ بسیجی ضامن پایداری پیشرفت‌ها و توسعه‌های کشور است، تصریح کرد: اگر فرهنگ از خودگذشتگی و ایثار در کشور بی‌معنا بود و هیچ کس در راه انقلاب اسلامی از جان گذشتگی و خلوص معنوی از خویش نشان نمی‌داد، قطعا امروز نظام اسلامی با چنین قدرت و عظمتی در بین کشور‌های مختلف جهانی وجود نداشت.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تا هنگامی که آحاد مردم و جوانان از ولایت مطلقه فقیه تبعیت کامل و بی چون و چرا داشته باشند، کشور همچنان با قدرت و جسارت خاصی به پیش حرکت کرده و در نهایت آرامش و اطمینان مسیر بلند پیروزی و نیز افتخار را می‌پیماید.

احمدی خاطر نشان کرد: راهبرد‌های مقام معظم رهبری در طول سال‌های پس از رحلت جانسوز معمار کبیر جمهوری اسلامی ایران بی‌مانند و حکیمانه بوده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان و نوجوانان بسیجی در ایام آغازین جنگ تحمیلی برای حضور در جبهه‌های نبرد علیه باطل لحظه‌شماری کرده و اشتیاق بسیاری را در این مسیر از خود نشان می‌دادند، عنوان کرد: دشمنان در طول جنگ تحمیلی همواره از قدرت عظیم رزمندگان هراس داشته و توانایی تجاوز دوباره را نداشتند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: مهم‌ترین دستاوردی که جنگ تحمیلی برای کشور به ارمغان آورد، دست‌یابی به استقلال و پایداری در برابر ناملایمات بیگانگان بود.

احمدی اضافه کرد: لازم است که امروز با همت بالا و توان حد‌اکثری در مسیر اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی گام‌های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول