اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان:

اخلاص مهم‌ترین ویژگی جهادگران بسیجی است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: بسیج سازندگی نقش مهمی در توسعه و آبادانی ایران اسلامی دارد و اخلاص مهم‌ترین ویژگی جهادگران بسیجی است.

اخلاص مهم‌ترین ویژگی جهادگران بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا صبح امروز در مراسم اختتامیه طرح هجرت 3 اظهار داشت: آبادانی و توسعه میهن اسلامی از مهم‌ترین اهدافی است که تمامی مدیران و مسئولان ایران اسلامی برای دستیابی به آن تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی نقش مهمی در توسعه و آبادانی ایران اسلامی و به‌ویژه محرومیت‌زدایی و رفع نیازهای مناطق محروم کشور داشته و جهادگران بسیجی همه وجود خود را برای خدمت به مردم صرف می‌کنند.

محمودی‌نیا اخلاص را مهم‌ترین ویژگی جهادگران بسیجی دانست و بیان داشت: جهادگران بسیجی کسانی هستند که از ائمه اطهار (ع) پیروی می‌کنند و همه وجود خود را برای خدمت به مردم صرف کرده و آن را در طبق اخلاص گذاشته و به برادران دینی خود تقدیم می‌کنند.

وی اضافه کرد: فرهنگ یک جامعه شامل ارزش‌ها و منش‌های آن جامعه است که رهبران و هدایت‌گران در آن به‌عنوان شاخص تداوم و حیات آن فرهنگ شناخته می‌شوند و لازم است آنچه در کردار، رفتار و اخلاقیات ما به‌عنوان شیعه امیرالمؤمنین (ع) تبلور پیدا می‌کند از ائمه اطهار (ع) نشأت بگیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه همه ما موظفیم در زندگی خود پیرو مسیر و منش ائمه اطهار (ع) باشیم ابراز داشت: انتظار معصومین (ع) از ما این است که سیره آنها را وارد زندگی خود کنیم و در آثار و اعمال خود از آنها پیروی کنیم تا شاکله روحی ما رشد و نمو پیدا کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه استکبار از تمام توان و ابزار خویش برای اسلام‌ستیزی بهره می‌برد تصریح کرد: ترسیم کاریکاتورهای توهین‌آمیز در دانمارک، آتش زدن قرآن توسط کشیش گمراه آمریکایی و نیز پخش فیلم موهن اخیر در راستای اهداف کلی استکبار برای ممانعت از پیشرفت و فراگیری روزافزون اسلام است.

وی یادآور شد: نور معنویت اسلام و پیامبر خاتم (ص) در تمام عالم هستی گسترده شده و با اینگونه اقدامات نیز نه تنها کاهش نمی‌یابد، بلکه بیش از پیش در قلوب انسان‌های اقصی نقاط دنیا رسوخ می‌کند و دنیای کفر و استکبار با اینگونه اقدامات چاهی برای خود حفر می‌کنند که در آن دفن خواهند شد.

محمودی‌نیا در ارتباط با خصوصیات کلی دین مبین اسلام و ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) گفت: دین مبین اسلام کامل‌ترین دین و پیامبر اکرم (ص) رسول رحمت و مهربانی است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول