اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو:

بسیج در تمام عرصه‌ها فعالیت داشته باشد

خبرگزاری فارس: فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو گفت: بسیج باید در تمام عرصه‌ها فعالیت داشته باشد.

بسیج در تمام عرصه‌ها فعالیت داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ابراهیم راحمی عصر امروز در جلسه هم‌اندیشی که با حضور اعضای شورای بسیج صنعت آب و برق در سالن اجتماعات برق همدان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت‌های بسیج باید فراگیر و با حضور تمام اعضا به صورت شورایی انجام شود.

وی با اشاره به وظایف و چگونگی انجام فعالیت‌های فرماندهان پایگاه‌های صنعت آب و برق تصریح کرد: با توجه به ساختار بسیج از برنامه‌های اساسی که توسط بسیجیان پیگیری می‌شود اصلاح الگوی مصرف است که باید با کمک بسیجیان این فرهنگ را در بین مردم نهادینه کنیم.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو در ادامه خواستار تشکیل حلقه‌های صالحین و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان وزارت نیرو درباره مسائل روز برای ارتقای سطح بصیرتی و معرفتی آنان در ساعات غیر اداری شد.

به گفته وی، اجرای طرح حلقه‌های صالحین با رویکرد جذب بسیجیان گام مؤثری در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری برای توانمندی‌سازی هر چه بیشتر این قشر در عرصه‌های مختلف است.

راحمی ابراز داشت: طرح صالحین بسیجیان و برگزاری حلقه‌های معرفت در این راستا علاوه بر ایجاد اتحاد و همبستگی بین اعضای گروه موجبات هم‌فکری و پویایی دینی را نیز فراهم می‌کند که این هدف به نوبه خود در زمینه مقابله با جنگ نرم مفید و مؤثر است.

وی بر لزوم استمرار حلقه‌های صالحین در همه ابعاد جامعه صحه گذاشت و گفت: این همگامی می‌تواند بسترساز تحقق جامعه اسلامی بر اساس الگوی انقلابی و منویات رهبری باشد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت نیرو اضافه کرد:‌ انجام تست‌های سلامت، فعالیت‌های ورزشی و برگزاری نمایشگاه تخصصی از فعالیت‌های بسیجیان از جمله فعالیت‌هایی هستند که باید توسط بسیج وزارت نیرو پیگیری شود.

وی با تأکید بر فعالیت بیشتر بسیج در تحلیل و بررسی مسائل روز بیان داشت: تأسیس کانون بسیج مهندسان متشکل از نیروهای متخصص، راه‌اندازی اردوهای راهیان نور و ایجاد اتاق فکر برای بسیجیان نیز از دیگر اقداماتی است که باید با جدیت پیگیری شوند.

راحمی در پایان سخنانش با اشاره به هفته دفاع مقدس و برنامه‌های این هفته عنوان کرد: بسیج باید در تمام عرصه‌ها فعالیت داشته باشد و عملکرد خوبی ارائه دهد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول