اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد

دومین مجمع عالی بسیج اقشار البرز

خبرگزاری فارس: دومین مجمع عالی بسیج اقشار شهرستان البرز با حضور اعضای این مجمع در فرمانداری البرز برگزار شد.

دومین مجمع عالی بسیج اقشار البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، دومین مجمع عالی بسیج اقشار با حضور مسئولان و اعضای مجمع این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری البرز تشکیل شد.

داود بهرامی در این جلسه، ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و گرامیداشت هفته کرامت و هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: در راستای پاسداری رشادت‌های رزمندگان و خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

وی یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج مستضعفین را تحقق جامعه دینی عنوان و تصریح کرد: در راستای تحقق جامعه اسلامی، باید از افراد متعهد و کارشناسان متخصص استفاده و جوانان و خانواده‌ها را از این امر آگاه کرد.

فرمانده سپاه شهرستان البرز در خصوص دغدغه‌های امام خمینی (ره) و آرمان‌های انقلاب عنوان کرد: تشکیل بسیج 20 میلیونی در آغاز انقلاب از خواسته‌های امام راحل بود که رسیدن به این مهم، نیازمند تلاش در آشنایی جامعه با مفهوم بسیج است.

لازم به ذکر است در این جلسه، غلامرضا حسن‌پور، فرماندار شهرستان به عنوان رئیس مجمع، شجاع ذوقی، دادستان البرز به عنوان نائب رئیس اول، ابوالفضل ابراهیمی فلاح، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز به عنوان نایب رئیس دوم، داود بهرامی، فرمانده سپاه البرز نیز به عنوان دبیر اجرایی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول