اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

بسیج مطمئن‌ترین نیرو در حراست از اندیشه‌ امام و رهبری است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: بسیج به عنوان مطمئن‌ترین نیروی انقلابی در حراست از آرمان‌ها و اندیشه‌های تابناک امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بسیج مطمئن‌ترین نیرو در حراست از اندیشه‌ امام و رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جمع بسیجیان شهرستان ساری با بیان اینکه عزت روزافزون انقلاب اسلامی در جهان، نتیجه طبیعی پایداری نظام اسلامی بر اصول و آرمان‌های عدالت‌جویانه و استکبارستیز است، بیان داشت: علت واقعی هراس استکبار و صهیونیسم بین‌الملل از نظام اسلامی، الهام بخشی جمهوری اسلامی ایران برای خیزش‌های مردمی و جنبش‌های آزادی‌خواه در سراسر جهان است.

ابراهیمی با اشاره به اشتیاق ملت‌های مسلمان و آزاده جهان برای شنیدن پیام انقلاب اسلامی، ریاست ایران بر جنبش غیرمتعهدها را فرصت تاریخی و بی‌نظیر در راه بازنشر افکار نورانی امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: نتایج درخشان اجلاس سران غیرمتعهدها در تهران، به ‌زودی با افول جلوه‌های امپریالیستی غرب در جهان نمایان می‌شود.

معاون استاندار مازندران اذعان داشت: بسیج به عنوان مطمئن‌ترین نیروی انقلابی در حراست از آرمان‌ها و اندیشه‌های تابناک امام راحل و مقام معظم رهبری است.

این مسئول بیان کرد: بسیج باید متناسب با وسعت و دامنه تهدیدات داخلی و خارجی علیه انقلاب اسلامی، خود را برای مقابله با این تهدیدات و صیانت از حقانیت نظام اسلامی تجهیز کند‌.

ابراهیمی مهم‌ترین سلاح بسیجیان را ایمان و بصیرت معنوی دانست و افزود: شناخت کانون‌های توطئه علیه نظام و انقلاب از ماموریت‌های مهم بسیج است که باید از سوی نیروهای جان بر کف بسیج جدی گرفته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اشاره به افزایش خصومت استکبار و دنباله‌های آن علیه آموزه‌های اسلامی و بنیان‌های اعتقادی مسلمانان، خاطرنشان کرد: توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نشانه استیصال غرب و رژیم صهیونیستی در برابر مکتب حیات بخش اسلام است‌.

ابراهیمی با ستایش حرکت انقلابی و جهادی مسلمین سراسر دنیا در برابر اقدام اهانت‌آمیز ساخت فیلم ضد اسلامی، گفت: هوشمندی مسلمانان و وحدت هر چه بیشتر آنان حول اصول و انگاره‌های مشترک انسانی و دینی، غرب و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسراییل را به قهقرای نیستی خواهد برد .

معاون استاندار مازندران تاکید کرد: حفظ هوشیاری در برابر اندیشه‌های ضد دینی در جامعه، نقش پررنگ بسیجیان و رهروان ولایت، توطئه‌های فرهنگی دشمنان را در کشور خنثی می‌کند.

این مسئول در پایان نقطه کانونی اعتلای بسیج را تفکر و فرهنگ حاکم بر آن دانست و اضافه کرد: تا مادامی که روح و فرهنگ بسیجی در ایران اسلامی جاری و ساری است، توطئه‌های معاندان و بدخواهان علیه انقلاب اسلامی ناکام خواهد ماند و کشور پرشتاب در مسیر رشد و بالندگی غرورآفرین حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول