اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود

همایش بزرگ فداییان رسول‌الله با حضور 3000 بسیجی در اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از برگزاری همایش بزرگ فداییان رسول الله با حضور 3 هزار بسیجی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اسلامشهر خبر داد.

همایش بزرگ فداییان رسول‌الله با حضور 3000 بسیجی در اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد،‌ اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های فرهنگی بسیاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: لزوم توجه و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز و حفظ و نگهداری آرمان‌های رزمندگان اسلام از مهم‌ترین وظایف مسئولان بوده لذا باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی این مهم را انجام دهیم.

فرماندار اسلامشهر افزود: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز،‌ لذا باید ارزش‌های دفاع مقدس را به بهترین نحو ممکن به نوجوانان و جوانان امروز انتقال دهیم.

وی تأکید کرد: البته نباید انتقال این ارزش‌ها را تنها به هفته دفاع مقدس محدود کنیم بلکه باید با برنامه‌ریزی‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور فرماندهان جنگ،‌ این ارزش‌ها را هر روز به نسل امروز انتقال دهیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که 200 برنامه فرهنگی در این هفته در این شهرستان اجرا می‌شود افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های مختلف این هفته در اسلامشهر اندیشیده شده است.

آرام در ادامه با محکوم کردن حرمت شکنی و جسارت به ساحت مقدس پیامبر (ص) گفت: دشمنان اسلام با همه توان و تلاش خود در صدد کم رنگ کردن ارزش‌ها و مقدسات هستند که هفته‌هایی همچون هفته بسیج بهترین زمان برای مقابله با تهاجمات دشمنان است.

وی افزود: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون برای این که بتوانند نقشه‌های شوم خود را پیاده‌سازی نمایند، با تهدید و توهین و تحریم می‌خواهند به اهداف خود برسند.اتحاد و ولایتمداری مردم ایران در تمام دوران‌ها سبب شده است تا کنون دسیسه‌های دشمنان از بین برود و به خودشان بازگردد.

در ادامه این نشست علی لعلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سید الشهدای شهرستان اسلامشهر نیز با اشاره به نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز ضروری است.

وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس، شهرستان اسلامشهر 2400 جانباز و 836 شهید تقدیم اسلام کرده است.

لعلی در ادامه سخنان خود به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اسلامشهر اشاره کرد و گفت: رژه مکانیزه خودرویی و زره‌ای نظامی و انتظامی، برگزاری یادواره شهدا و رزمایش ده گردان واکنش سریع، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و حضور بسیجیان در نماز جمعه 31 شهریور از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برنامه‌های اردویی تربیتی و آموزشی، همایش مادران و همسران شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقه 200 نفره دوچرخه سواری، برپایی تئاترهای صحنه‌ای و خیابانی در محله‌های باغ فیض و مهدیه و چهاردانگه و نمایشگاه عکس خاطره را از دیگر برنامه‎های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول