اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ووشو قزوین خبر داد

اعزام تیم قزوین به رقابت‌های ووشو بسیج کشور

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ووشو استان قزوین از اعزام تیم ووشو این استان به رقابت‌های ووشو بسیج کشور خبر داد.

اعزام تیم قزوین به رقابت‌های ووشو بسیج کشور

علی تنباکوساز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تیم ووشو استان قزوین امروز به رقابت‌های ووشو بسیج کشور اعزام شد تا با ووشوکاران بسیجی کشور به رقابت بپردازد.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها به میزبانی پایتخت است و رقابت‌ بین ووشوکاران بسیجی کشور از فردا آغاز می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین عنوان کرد: در تیم ووشو استان قزوین پنج نفر در بخش ساندا و سه نفر در بخش تالو حضور دارند.

تنباکوساز وضعیت تیم ووشو بسیج استان قزوین را مطلوب دانست و بیان کرد: تیم ووشو بسیج این استان تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته است و امیدواریم که در این رقابت‌ها نتایج قابل قبولی را کسب کند.

این مسئول با بیان اینکه رقابت‌های ووشو بسیج کشور هر ساله برگزار می‌شود، تصریح کرد: این رقابت‌ها هر ساله تنها در رده سنی جوانان برگزار می‌شود و تیم ووشو بسیج استان قزوین نیز در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

تنباکوساز با اشاره به حضور تیم بانوان ووشو استان قزوین در رقابت‌های لیگ برتر ووشو کشور ابراز کرد: هفته بعد بازی‌های لیگ برتر بانوان آغاز می‌شود و تیم ووشو بانوان استان قزوین در مقابل تیم خوزستان قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت ووشو استان قزوین آمادگی تیم‌های ووشو استان قزوین را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: تمام تیم‌های لیگ برتری استان قزوین در تمرین به سر می‌برند و از آمادگی بالایی برای حضور در رقابت‌های داخلی و خارجی برخوردار هستند.

تنباکوساز اضافه کرد: امسال دو تیم از استان قزوین در لیگ‌های برتر ووشو کشور شرکت دارند که این موضوع از توانمندی‌های بالای ووشو این استان حکایت دارد.

این مسئول با بیان اینکه برای کسب نتایج مطلوب در لیگ‌های ووشو کشور برنامه‌ریزی کرده‌ایم، تشریح کرد: هر ساله هیئت ووشو استان قزوین برای خود چشم‌اندازی را در نظر می‌گیرد و مطابق آن تقویم ورزشی این هیئت را تنظیم می‌کند.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول