اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

برگزاری همایش بزرگ مجمع عالی بسیجیان شیروان چرداول

خبرگزاری فارس: همایش بزرگ مجمع عالی بسیجیان شیروان چرداول ظهر امروز در آیینی با محوریت اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار امسال برگزار شد.

برگزاری همایش بزرگ مجمع عالی بسیجیان شیروان چرداول

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، همایش بزرگ مجمع بسیجیان با حضور جمع کثیری از بسیجیان و اقشار مختلف مردم، مجمع عالی بسیجیان در شیروان چرداول برگزار شد.

فرمانده سپاه پاسداران شیروان چرداول ظهر امروز در این گردهمایی بزرگ با محکوم کردن اهانت به پیامبر اعظم(ص) گفت: تلاش آمریکا در اسلام ستیزی تنها نوعی انزجار روز افزون و گرایش نسبت به منفور دانستن آمریکا را به همراه داشته است.

عزیز رحیمی با اشاره به حمایت آمریکا و اسرائیل از این عمل نفرت‌انگیز افزود: چهره جدید آمریکا ستیزی امروزه در کشورهای اسلامی رو به افزایش است و ساخت فیلم موهن علیه مسلمانان و مقدس‌ترین ارکان دین تمدن‌ساز اسلام نوعی تهاجم فرهنگی است.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای فرو افکندن مقدسات اسلامی در چشم نسل جوان و خاموش کردن بیداری اسلامی است ولی این تنها خیالی باطل بوده که چهره تابناک پیامبر (ص) هرگز خاموش شدنی نیست و بیداری اسلامی نه تنها خاموش نمی‌شود بلکه این کار موهن و عکس‌العمل خروشان مسلمانان در طول چهار روز گذشته باعث تقویت بیداری اسلامی شده است.

این فرمانده نظامی با اشاره به نامگذاری امسال اضافه کرد: با توجه به اقتصاد ورشکسته اروپا تدبیر عالمانه و پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب چاره‌ساز مشکلات خواهد شد.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به شکل گرفتن زیر ساخت‌های اقتصادی کشور و وجود بازارهای پر رونق و با نشاط ایران و فضای کسب و کار، اقتصاد مقاومتی سبب رفع تحریم‌ها و شکوفائی اقتصادی هرچه بیشتر ایران اسلامی خواهد شد.

فرمانده سپاه پاسداران شیروان چرداول گفت: اقتصاد مقاومتی نوعی فراخواندن به سوی حمایت از کار و سرمایه ایرانی است و اینکه ما مصرف ملی خود را بر مبنای خرید کالاهای ایرانی شکل دهیم.

وی ادامه داد: با توجه به الگوی مصرفی غرب که همانا (جنون مصرف) است ما باید حد معتدلی را در مصرف به کار بریم و مفهوم قناعت را با بار فرهنگی خاص خود که در آموزه‌های اسلامی وجود دارد در جامعه خود احیاء کنیم.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول