اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ایرانشهر خبر داد

اجرای 615 طرح خودکفایی در ایرانشهر

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد ایرانشهر از اجرای 615 طرح خودکفایی و اشتغال کمیته امداد در بخش جلگه چاه هاشم ایرانشهر خبر داد.

اجرای 615 طرح خودکفایی در ایرانشهر

محمدعلی تراقویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: 615 طرح خودکفایی و اشتغال در بخش جلگه هاشم ایرانشهر برای هزار و 650 نفر از خانوار تحت پوشش کمیته امداد اجرا شده است.

وی افزود: هزار و 650 خانوار در بخش جلگه چاه هاشم تحت حمایت کمیته امداد هستند که بالغ بر 615 طرح خودکفایی و اشتغال برای آنها اجرایی شده است.

مدیر کمیته امداد ایرانشهر ادامه داد: سیاست و رویکرد امداد، توانمندسازی خانواده‌ها در ابعاد فکری، فرهنگی و اقتصادی با اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی و همچنین مشاغل کوچک خانگی است.

تراقویی بیان داشت: در اجرای طرح‌های اشتغال و خودکفایی هیچ محدودیت اعتباری نیست و بانک‌ها برای متقاضیان اجرای طرح، نهایت همکاری و برنامه‌ریزی را دارند.

* شرکت 200 نفر از دانش آموزان سراوان در طرح اوقات فراغت 

مدیر کمیته امداد شهرستان سراوان نیز گفت: 200 نفر از دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شهرستان سراوان شرکت کردند.

محمدمهدی میرلشکری افزود: در تابستان سال‌جاری، واحد فرهنگی و آموزشی مدیریت شهرستان سراوان به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اقدام به اجرا و دایرکردن دو پایگاه تحت عنوان پایگاه ولایت یک، با ظرفیت 120 نفر پسران و پایگاه ولایت دو با ظرفیت 80 نفر ویژه دختران در سطح شهرستان سراوان کرده است.

وی اضافه کرد: در این پایگاه‌ها، دانش‌آموزان با مباحثی همچون قرآن کریم، احکام اعتقادی، اجتماعی و آموزش، هنرهای دستی از قبیل معرق کاری، گلدوزی و کامپیوتر آشنا شدند.

مدیر کمیته امداد شهرستان سراوان بیان کرد: دانش‌آموزان در برنامه‌های تفریحی، سرگرمی، ورزش و آموزش‌های کمک‌های اولیه شرکت کردند که جمعاً  44 میلیون ریال برای این منظور هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول