اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بردسیر:

سهم اعتبارات اشتغال کمیته امداد بردسیر 1,8 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بردسیر گفت: سهم اعتبارات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) سال جاری در شهرستان بردسیر به یک میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

سهم اعتبارات اشتغال کمیته امداد بردسیر 1,8 میلیارد تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، غلامعلی موحدی‌نیا ظهر امروز در جلسه‌ کارگروه اشتغال شهرستان اظهار داشت: سهم اعتبارات اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) سال جاری در شهرستان بردسیر به یک میلیارد و 800 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه معضل بیکاری منشا‌ بسیاری از مشکلات دیگر در هر جامعه‌ای است، سال جاری نیز در راستای اشتغالزایی و رفع معضل بیکاری سهم اشتغال شهرستان بردسیر 4 هزار و 729 نفر است.

موحدی‌نیا گفت‌: 2 هزار و 740 نفر از این سهم اشتغال مربوط به ایجاد اشتغال و یک هزار و 989 نفر نیز تثبیت اشتغال است. 

وی عنوان کرد: سهم اشتغال شهرستان بردسیر نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته که موفقیت 140 درصدی سال قبل در محقق شدن سهم اشتغال شهرستان یکی از دلایل این افزایش است.

موحدی‌نیا با اشاره به اینکه بانک‌های عامل در مورد مشاغل خانگی سال 90 ظرف مدت یک ماه باید تعیین تکلیف کنند، ابراز داشت: یکی از مصوبات تعیین شده در مورد مشاغل خانگی که بانک‌های عامل موظف به رعایت آن هستند، پرداخت وام به متقاضیان با داشتن یک ضامن است.

وی همچنین از دستگاه‌های اجرایی خواست تا نسبت به ثبت سهم تعهد اشتغال خود در سامانه‌ وزارت تعاون رفاه و تأمین اجتماعی اقدام کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول