اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت موافقت کانون سردفتران و دفتریاران مرکز

مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق التحریر اسناد ثبتی معاف می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در صورت موافقت کانون سردفتران و دفتریاران مرکز مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق‌التحریر اسناد ثبتی معاف می‌شوند.

مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق التحریر اسناد ثبتی معاف می‌شوند

اکبر چراغی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: انجام معاضدت‌های حقوقی یکی از اقداماتی است که کمیته امداد در حمایت از مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد جدید کمیته امداد اداره حقوقی این نهاد در راستای تحکیم بنیان خانواده کارهای حقوقی مختلفی را انجام می‌دهد.

رئیس اداره حقوقی املاک و امور نمایندگان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان یکی از اهداف اجرای فعالیت‌های حقوقی این نهاد را ارتقای سطح دانش و آگاهی حقوقی مددجویان، دفاع از حقوق مددجویان در محاکم و استیفای جامعه هدف کمیته امداد و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی متوجه مددجویان این نهاد عنوان کرد.

این مسئول با اشاره به تفاهم‌نامه این نهاد با کانون وکلای دادگستری افزود: بر اساس این تفاهمنامه مددجویان دارای مشکل حقوقی به این کانون معرفی و قانون، وکیل به منظور ارائه مشاوره حقوقی به آنها معرفی می‌کند.

چراغی‌نیا همچنین با اشاره به معافیت مددجویان کمیته امداد از پرداخت حق‌التحریر اسناد ثبتی متذکر شد: این موضوع در دست پیگیری است و مکاتبات در این زمینه انجام شده و این بحث در حال نهایی‌شدن است و در صورت موافقت کانون سردفتران و دفتریاران مرکز این عمل اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس در صورتی که شخصی به عنوان مددجوی کمیته امداد به دفترخانه اسناد ثبتی معرفی شود، دفترخانه باید ثبت اسناد این شخص را بدون دریافت حق ‌التحریر انجام دهد.

انتهای پیام/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول