اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام:

سایر ادارات کمیته امداد را در اشتغال‌زایی یاری دهند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام با اشاره به نمایان بودن خدمات و طرح‌های اشتغالی کمیته امداد در جای جای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سایر ادارات و بانک‌ها کمیته امداد را در امر اشتغال‌زایی یاری دهند.

سایر ادارات کمیته امداد را در اشتغال‌زایی یاری دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، احمد مرتضوی صبح امروز در دیدار مدیرکل و برخی کارکنان ستادی و شهرستانی کمیته امداد اظهار کرد: اشتغال یکی از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه ما است که کمیته امداد در این راه پیشگام است.

بخشدار مرکزی چرام گفت: هیچ نهادی در نظام جمهوری اسلامی به اندازه کمیته امداد در زمینه اشتغال خدمت نکرده است که لازم است سایر نهادها و دستگاه‌های اداری در این امر مهم یاری‌گر کمیته امداد باشند.

وی ادامه داد: خدمت به محرومان و نیازمندان از تنها خدمت‌هایی است که با انجام آن می‌توان شب با آسایش خاطر سر بر بالین گذاشت زیرا در مکتب اسلام و آرمان‌های انقلاب کوخ‌نشینان ارزش و قداستی بسیار والا دارند.

مرتضوی با اشاره به برخی خدمات کمیته امداد در شهرستان چرام بیان کرد: تاکنون بسیاری از مشکلات مالی، روحی، جسمی و معیشتی مردم از سوی کمیته امداد برطرف شده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

بخشدار مرکزی چرام تصریح کرد: امروز حتی در دورترین نقاط این استان شاهد هستیم که کمیته امداد در کنار محرومان به ویژه در امر اشتغال و کسب درآمد قرار گرفته که اجرای طرح‌های اشتغالی مددجویان گواه این حرف است.

وی به سایر خدمات این نهاد اشاره کرد و بیان کرد: در امر تحصیل دانش‌آموزان، دانشجویان و تامین مسکن مددجویان نیز کارهای بسیار ارزشمندی انجام شده که جای تقدیر و قدردانی دارد.

 

* امدادگران سرمایه‌های کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت هم‌اندیشی و هم‌فکری امدادگران این استان گفت: با وحدت، انسجام و همفکری می‌توانیم به بسیاری از مشکلات مردم فائق آییم و جامعه هدف خود را روز به روز توانمندتر کنیم.

عبدالمجید فرهادی افزود: امدادگران سرمایه‌های کمیته امداد هستند و هر خدمتی که در این نهاد به قشر محروم جامعه انجام می‌شود به کمک توان و همت این نیروی انسانی تلاش‌گر است.

وی تاکید کرد: همه کارکنان کمیته امداد در هر مسئولیت و جایگاهی که هستند برای بهبود کیفیت خدمات‌دهی به محرومان تلاش کنند.

فرهادی ادامه داد: همه توان خود را به کار ببندید تا اجرای طرح‌های اشتغالی و مشاغل خانگی، جذب اعتبارات بانک‌ها و معرفی آن‌ها به سیستم بانکی هر چه زودتر صورت گیرند و روند مطلوب‌تری پیدا کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول