اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس

مجتمع رهپویان ولایت کمیته امداد مازندران آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مجتمع رهپویان ولایت کمیته امداد مازندران در شهرستان ساری آغاز به کار کرد.

مجتمع رهپویان ولایت کمیته امداد مازندران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ظهر امروز همزمان با فرارسیدن فصل بازگشایی مدارس، فعالیت مجتمع فرهنگی تربیتی رهپویان ولایت مازندران با حضور 70 دانش‌آموز مقاطع مختلف تحصیلی مدیرکل کمیته امداد استان، معاون فرهنگی کمیته امداد استان و مدیر کمیته امداد شهرستان ساری آغاز شد.

مدیر مجتمع فرهنگی رهپویان ولایت مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه انسان همیشه نیاز به هدایت، تعلیم و تربیت دارد، گفت: به همین منظور یکی از فعالیت‌های کمیته امداد تاسیس مجتمع‌های فرهنگی و خوابگاهی است.

تقی مجربی با اعلام اینکه 70 دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دبیرستانی از خدمات علمی و آموزشی این مجتمع بهره‌مند می‌شوند، ابراز داشت: سال گذشته شش دانش‌آموز مقطع پیش‌دانشگاهی این نهاد به دانشگاه راه پیدا کردند.

وی با تاکید بر اینکه در طول سال تحصیلی دانش‌آموزان این مجتمع از خدمات علمی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی استفاده می کنند، گفت: توجه به ایمان، تزکیه نفس و اعتقادات دینی یکی دیگر از سرفصل‌های برنامه‌های مجتمع رهپویان ولایت استان مازندران است.

مدیر مجتمع فرهنگی رهپویان ولایت مازندران در پایان گفت: در سال گذشته 70 میلیون تومان برای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی، و تربیتی این مرکز هزینه شده است.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول