اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

ستاد حفاظت اجتماعی نقش به‌سزایی در دفع تهاجمات دشمن دارد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی نقش به‌سزایی در دفع تهاجمات دشمن دارد، گفت: این ستاد در قزوین توانسته از وقوع جرم جلوگیری کند.

ستاد حفاظت اجتماعی نقش به‌سزایی در دفع تهاجمات دشمن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در قزوین، آیت‌الله هادی باریک‌بین در دیدار با معاون امور استان‌های معاونت اجتماعی ستاد پیشگیری از وقوع جرم و اعضای ستاد حفاظت اجتماعی استان قزوین که در دفتر امام جمعه شهر قزوین برگزار شد، نقش این ستاد مردمی در کشور را مهم دانست و اظهار کرد: خوشبختانه ستاد مردمی پیشگیری از وقوع جرم در کشور و در این استان توانسته‌اند با همکاری شوراهای حل اختلاف از وقوع جرم جلوگیری کنند.

وی با اشاره به حضور افراد توانمند در این ستاد در پیشگیری از جرم خاطرنشان کرد:‌ در این ستاد افرادی توانمند و کارشناس در خصوص مسایل قضایی و کیفری حضور دارند که توانسته‌اند در خصوص ریشه‌یابی جرم در کشور به اهداف خوبی دست پیدا کنند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش دشمنان برای گسترش مواد مخدر در بین نسل جوان بیان کرد: دشمنان تمام تلاش خود را برای گسترش مواد مخدر و مسایلی که نسل نوجوان و جوان ما را تهدید می‌کند، به کار گرفته که این ستاد در دفع این اقدامات دشمن نقش به‌سزایی دارد.

باریک‌بین ادامه داد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت شده که هرگاه مردم بسیجی‌وار و حضوری یکرنگ و گسترده داشته‌اند، توانسته‌اند بر مشکلات فایق آیند.

این مسئول ضمن قدردانی از اعضای ستاد مردمی و پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی افزود: امیدوارم با این ستاد مردمی و تلاشگر بتوانیم بر برخی از مشکلات و مسایل مرتبط با حوزه فعالیتی این ستاد پیروز شویم.

امام جمعه شهر قزوین با تأکید بر همکاری تمام دستگاه‌ها با این ستاد خاطرنشان کرد: تلاش برای پیشبرد اهداف و تحقق اهداف متعالی و مردمی این ستاد باید در اولویت کاری و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی کشور و استان قزوین باشد.

باریک‌بین انس با قرآن را زمینه برطرف شدن مشکلات دانست و گفت: برای برطرف شدن مشکلات مردم باید به احکام نورانی قرآن و اسلام عمل کرده زیرا اثرات احکام و قرآن پایدارتر از هر چیز دیگری است.

در ابتدای این دیدار نیز حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی معاون امور استان‌ها در ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی کشور در خصوص برنامه‌های این ستاد عنوان کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی در سه مقوله فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: با همکاری و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی خوب ائمه جمعه، روحانیون و کارشناسان دستگاه قضایی این ستاد به نتایج قابل قبولی رسیده است.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول