اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

پلیس حضور گسترده‌تری برای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: نیروی انتظامی آبادان باید با دقت بیشتر و حضور گسترده‌تر مناطق مختلف شهر، از وقوع هرگونه جرمی پیشگیری کند.

پلیس حضور گسترده‌تری برای پیشگیری از وقوع جرم داشته باشد

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: قتل وکیل آبادانی در شهرستان سبب نگرانی‌های بسیاری شده و این حادثه برای همه مردم به‌ویژه قشر وکلا دلخراش و تأسف‌بار بوده است.

وی افزود: بنا به تحقیقات صورت گرفته از سوی بخش قضایی شهرستان، این مسئله کاملاً شخصی بوده و برنامه‌ریزی گروهی و قبلی در کار نبوده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این حادثه به تنهایی نمی‌توان امنیت منطقه را زیرسؤال برد و انگشت اتهام را به سوی نیروی انتظامی دراز کرد اما می‌توان گفت، نیروی انتظامی آبادان باید با دقت بیشتر و حضور گسترده‌تر مناطق مختلف را مورد ارزیابی قرار دهد.

وی اضافه کرد: در راستای عدم بروز چنین مشکلاتی در شهرستان باید مسائل فرهنگی را تقویت کرده و کار پژوهشی و زیربنایی گسترده‌ای را بین مردم انجام داد، زیرا فرهنگ‌سازی در این میان حرف اول و آخر را می‌زند.

دهدشتی همچنین با اشاره به علل وقوع جرم در این منطقه عنوان کرد: آستانه تحمل مردم در شهرهایی چون آبادان و خرمشهر به دلیل وجود جنگ‌ هشت ساله تحمیلی و کمبود امکانات فعلی بسیار پایین است و در بسیاری از مواقع همین امر موجبات بروز تخلف و نابسامانی‌ها را در منطقه رقم می‌زند.

وی ادامه داد: در همین راستا باید مسئولان شهری بیش از پیش با ارائه آموزش‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی در شهرستان، شهروندان را به سوی فرهنگ‌سازی بهینه سوق دهند و از زمینه‌های کاهش جرم و تخلف بکاهند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: باید شهروندان به‌ویژه جوانان را به سوی فرهنگ صحیح هدایت کرد و از بروز چنین مواردی با تبیین ارزش‌های دینی ـ اسلامی جلوگیری کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول