اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سوادکوه:

صدا و سیما در برخی مناطق سوادکوه پوشش رسانه‌ای ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ای گفت: شبکه‌های صدا و سیما در برخی از مناطق سوادکوه دریافت نمی‌شود.

صدا و سیما در برخی مناطق سوادکوه پوشش رسانه‌ای ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، لهراسب رحمتی صبح امروز در جلسه کمیسیون ارتقای امنیت اجتماعی سوادکوه با اشاره به پوشش ضعیف برخی از شبکه‌های صدا و سیما در سوادکوه، گفت: شبکه‌های صدا و سیما در برخی از مناطق سوادکوه دریافت نمی‌شود.

معاون فرماندار سوادکوه با تاکید بر هجوم رسانه‌های مختلف به ویژه ماهواره بر ارزش‌ها و اصول دینی و انقلابی کشور، خاطرنشان کرد: عدم پوشش شبکه تبرستان در ماه مبارک رمضان از انتقادات شهروندان سوادکوهی بوده است.

وی به عدم پوشش مقطعی شبکه‌های یک تا سه، خبر و تبرستان در برخی از مناطق سوادکوه خاطرنشان کرد: دکل صدا و سیما در سوادکوه وجود دارد، ولی به دلایل فنی و تجهیزاتی نمی‌تواند جوابگوی نیازهای مردم در استفاده از همه شبکه‌های صدا و سیما در زمان‌های مختلف باشد.

رحمتی با تاکید بر لزوم زمینه‌سازی برای استفاده عمومی از شبکه‌های تلویزیونی در سوادکوه خواستار نصب فرستنده‌های فنی دیجیتال در سوادکوه شد.

عضو شورای اداری شهرستان سوادکوه متذکر شد: لازم است مردم سوادکوه مانند شهرستان‌های مجاور با استفاده از دستگاه‌های به روز و مدرن قادر به دریافت و استفاده از شبکه‌های مختلف تلویزیونی باشند.

معاون فرماندار سوادکوه با اشاره به آسیب‌های امنیت اجتماعی استفاده از ماهواره در جامعه از مسئولان استانی خواست تا برای استقرار سیستم پیشرفته دریافت تلویزیونی در این زمینه همکاری کنند.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول