اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع):

نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بارز است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: رسانه ملی با در اختیار داشتن ابزار و امکانات و همچنین نیروی انسانی متخصص و متعهد، نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه به‌ویژه نسل جوان دارد.

نقش رسانه ملی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت بارز است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی مهدوی‌نژاد در نشست مشترک فرماندهان سپاه و مدیران صداوسیما ضمن تشکر از صداوسیمای مرکز قم در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و صداوسیمای جمهوری اسلامی هر دو رسالت دفاع از دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را دارند و در این مسیر نیز همراه و همگام هستند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب افزود: اینکه در زمان نوشتن قانون اساسی تصمیم بر این گرفته شد که صداوسیما زیر نظر مستقیم رهبر معظم انقلاب باشد، یک تصمیم عالمانه و حکیمانه‌ای بود که امروز با گذشت سالیان متمادی از آن تصمیم، اثرات و برکات آن را در مراحل مختلف این نظام شاهد بودیم.

وی ادامه داد: صداوسیما نقش بسزایی در دوران دفاع مقدس، دوران پس از جنگ تحمیلی و حتی در دوران فتنه ایفا کرده است.

مهدوی‌نژاد افزود: صداوسیما پیام جبهه حق را در زمان فتنه ارائه کرد و رسالت خود را در زمینه انعکاس رویدادها به خوبی خوب ایفا کرد و همین آگاهی بخشی‌ها و اطلاع رسانی‌ها بود که موجب شد فتنه راه به جایی نبرد و ناکام بماند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج آمادگی دارد تا در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در جامعه به کمک و یاری صداوسیما بشتابد اظهار کرد: همه ما مدیون خون شهدایی همچون شهید زین الدین هستیم که در زمان جنگ تحمیلی به ندای مولا و مقتدایشان گوش فرا داده و در مسیر دفاع از ولایت جانفشانی کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب گفت: انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تاکنون برای رسیدن به قله سعادت از گردنه‌های بسیار نفس گیری گذر کرده و امید است که در شرایط کنونی که دشمن تمام توانش را در جنگ اقتصادی قرار داده با تبعیت از ولایت فقیه در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، موفق و پیروز از این گردنه پیچیده به خوبی گذر کند.

وی با اشاره به تلاش صداوسیما در انعکاس اخبار و رویدادهای سپاه و بسیج در سطح جامعه بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس و همچنین نمایشگاه یاد یاران تاکید کرد و گفت: این حضور مردم در نمایشگاه و بازدید از آن و همچنین شرکت در رزمایش آن هم با جمعیتی بالغ بر 20 هزار نفر، یک اقدام عادی و طبیعی نیست.

مهدوی‌نژاد افزود: سپاه پاسداران ذخیره‌های ارزشمندی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در اختیار دارد که می‌تواند برای صداوسیما بسیار مهم و با اهمیت باشد.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول