اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه سپاه بردسکن:

رسانه‌ها نقش بسزایی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بردسکن گفت: رسانه‌ها از ابتدای انقلاب اسلامی ایران، در تمامی عرصه‌های نظام نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده‌اند.

رسانه‌ها نقش بسزایی در انتقال فرهنگ دفاع مقدس دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، سرهنگ رسول نجار عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسانه‌ها در بیان اطلاعات و اخبار در زمان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی پیشتاز بودند و نقشی اساسی ایفا می‌کردند.

وی دفاع مقدس را نقطه اوج ملت ایران و افتخار این ملت دانست و اظهار داشت: امروز نیز رسالت رسانه‌ها با توجه به شرایط  کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همچنان با صلابت در انتقال فرهنگ شهادت و دفاع مقدس به نسل جوان تلاش کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بردسکن ادامه داد: در دوران دفاع مقدس ملت ما ثابت کرد با کمترین امکانات، وبا قدرت و اعتماد به نصرت‌الهی شکست‌ناپذیر است.

وی با گرامیداشت یاد شهدا، ایثارگران و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: ایران، امروز یک کشور مستقل و با اقتدار است و به خود می‌بالیم که با تمام مشکلات از کیان خود دفاع و در برابر دشمنان قسم‌خورده انقلاب ایستادگی کردیم.

نجار با بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان بردسکن گفت: همزمان با آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس و جشن‌های دهه کرامت که مقارن با بازگشائی مدارس است، در نخستین روز هفته دفاع مقدس، ضمن رژه نیروهای مسلح و موتوری، بسیجیان نیز در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت می‌کنند.

وی حضور در جمع دانش‌آموزان، بازدید از پایگاه‌های بسیج، گردهمایی بسیجیان تجلیل از رزمندگان عملیات ثامن‌الائمه، نشست‌های بصیرت‌افزایی، افتتاح چندین پایگاه بسیج، برگزاری نمایشگاه عکس، غبارروبی مزار شهیدان، بیان خاطرات دوران دفاع مقدس در جمع دانش‌آموزان، معرفی اسوه‌های دفاع مقدس و نشست‌های عقیدتی را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرستان بردسکن ذکر کرد.

فرمانده سپاه بردسکن در ادامه این نشست خبری گفت: بسیج یک نیروی کارآمد در تمام عرصه‌ها است و بهترین کارنامه را داشته است.

وی به رضایتمندی رهبر معظم انقلاب از بسیج اشاره و اظهار کرد: تفکر بسیجی باید در جامعه به ‌عنوان یک فرهنگ پیاده و اجرا شود.

نجار افزود: دشمن از حرکت‌های بسیج در هراس است؛ زیرا این نیروی لایزال الهی در تمامی صحنه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی نقش خود را به‌خوبی ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه همه اقشار به نوعی بسیجی هستند ادامه داد: در شهرستان بردسکن بیش از 40 هزار نیروی بسیجی سازماندهی‌ شده عادی و فعال داریم که این نیرو رو به افزایش است.

نجار به فعالیت‌های فرهنگی که اولویت حال بسیج و سپاه است اشاره و افزود: در تمامی روستاها پایگاه‌های بسیج دایر است و حلقه‌های صالحین فعال هستند  و در سال گذشته 16 ساختمان پایگاه بسیج در سطح روستاهای شهرستان بهره‌برداری شد که احداث ساختمان جدید برای دیگر پایگاه‌ها با همکاری بسیج سازندگی در دست اجرا است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول