اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه‌های یک فرمانده دوران دفاع مقدس از مسئولان

جعبه سیاه ‌دفاع مقدس هنوز پلمب است/ از سینماگران و صداو‌سیما‌ گله‌مندم

خبرگزاری فارس: یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: جعبه سیاه دوران دفاع مقدس هنوز باز نشده است.

جعبه سیاه ‌دفاع مقدس هنوز پلمب است/ از سینماگران و صداو‌سیما‌ گله‌مندم

احمد پیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: هنوز به واقعیت‌های مختلف دوران دفاع مقدس در جامعه توجه نشده است.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس دارای ارزش‌ها و آرمان‌های بسیاری است که هنوز کشف نشده است، افزود: برای کشف حقایق این دوران باید اقدامات لازم انجام شود.

فرمانده گردان مهندسی ذوالفقار پشتیبانی مهندسی جهاد استان زنجان در دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس سراسر آرمان و ارزش است، خاطرنشان کرد: برای دستیابی به واقعیت‌های این دوران باید اقدامات لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز واقعیت‌های ناگفته جنگ در جامعه تبیین نشده است، افزود: برای تبیین این واقعیت‌ها باید مسائل دوران مورد توجه قرار گیرد.

پیری ادامه داد: در صورت توجه به واقعیت‌های دوران دفاع مقدس بسیاری از مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات جامعه امروز ناشی از عدم توجه به دوران دفاع مقدس است، افزود:‌ مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه امروز در صورت توجه به آرمان‌های دوران دفاع مقدس حل می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بر ضرورت استفاده از گنجینه دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران گنجینه‌های دوران دفاع مقدس هستند که هنوز از این گنجینه برای دستیابی به حقیقت دوران دفاع مقدس استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه بازخوانی دوران دفاع مقدس تنها از طریق حاضران در این دوران میسر می‌شود، خاطرنشان کرد: باید با دوری از بدخلقی‌ها و بی‌انصافی‌ها در زمینه حفظ اسناد این دوران اقدامات لازم انجام شود.

پیری با اشاره به اختصاص میلیون‌ها تومان به ساخت برنامه‌های بی‌محتوا تصریح کرد: برای ساخت اسناد دوران دفاع مقدس شرط و شروط‌هایی تعیین می‌شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بر ضرورت انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: ضروری است دست‌اندرکاران و مسئولان در این زمینه امکانات لازم را برای ارائه این سند ارزشمند انقلاب اسلامی به کار گیرند.

وی جوشش مردمی برای کمک به جبهه حق علیه باطل را از ویژگی‌های منحصر به فرد این دوران اعلام کرد و گفت:‌ حفظ تشکیلات این دوران ضروری است.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول