اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرائی جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی اردبیل:

5 رسانه فعال رضوی تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: دبیر اجرائی هفتمین جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی رضوی در اردبیل گفت: همزمان با برگزاری هفتمین جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی رضوی از پنج رسانه فعال در انعکاس اخبار جشنواره هفته رضوی سال جاری تجلیل می‌شود.

5 رسانه فعال رضوی تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سعید نوریان ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی این جشنواره در اردبیل اظهار داشت: با توجه به فعالیت گسترده رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها و نشریات محلی ما به رسم ادب و تجلیل از فعالیت‌های مستمر و شایسته آنها سعی خواهیم کرد از رسانه‌های برتر در حوزه انعکاس اخبار و رویدادهای رضوی در اردبیل تجلیل کنیم.

وی با یادآوری اینکه در بخش پیامک 369 پیامک برگزیده رضوی در مرحله اول به دبیرخانه ارسال شده است خاطرنشان کرد: از بین آنها در مرحله اول 110 پیامک برگزیده شدند که در مرحله دوم نیز از این تعداد پیامک از صاحبان هشت پیامک برتر تجلیل خواهد شد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: در بخش مقالات پژوهشی نیز روی 15 اثر تمرکز واقعی صورت گرفته و قرار است از بین این مقالات پنج مقاله پژوهشی برتر برگزیده و در این جشنواره مورد تقدیر قرار گیرد.

نوریان در خصوص آثار ارسال شده در رشته شعر نیز بیان داشت: 132 قطعه شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که از بین آنها 50 اثر برای داوری به مرحله بعد راه یافتند که از بین این آثار از منتخبان تجلیل می‌شود.

وی از دایر بودن دبیرخانه دائمی این جشنواره خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی از آلبوم صوتی جشنواره رضوی با صدای مداحان برتر کشور تجلیل خواهد شد.

دبیر اجرائی جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی اردبیل ادامه داد: این آلبوم شامل صدای مداحان برتر و شرکت کننده در دوره‌های قبلی این جشنواره است و در کنار آن سه جلد کتاب با موضوعات جشنواره رضوی در اردبیل رونمائی می‌شود. این آثار با محوریت فرهنگ رضوی و پاسداشت مقام و منزلت امام هشتم منتشر خواهد شد.

وی با اعلام اینکه آئین افتتاحیه این جشنواره 29 شهریور در امامزاده سیدسلیمان فخرآباد آغاز می‌شود اذعان داشت: این جشنواره به مدت دو روز ادامه خواهد داشت و 30 شهریور نیز در تالار شمس عطار اردبیلی مجتمع فدک اردبیل این جشنواره با معرفی برگزیدگان هر رشته به کار خود پایان خواهد داد.

جشنواره مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی اردبیل به انتخاب پنج داور ملی برای داوری آثار ارسالی به دبیرخانه مدیحه‌سرائی و چاوشی‌خوانی اشاره کرد و افزود: قاسم رافتی، لطیف کاظمی، ودود موذن، شاپور امانی و شهروز حبیبی داوران این جشنواره هستند که کار بررسی آثار و انتخاب نفرات برتر توسط این افراد انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول