اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان:

نقش رسانه در گفتمان‎سازی ترویج الگوی اسلامی یک ضرورت است

خبرگزاری فارس: رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان گفت: زمینه‌سازی، طراحی و هماهنگی برای استفاده از حداکثر ظرفیت‎های استانی در رسانه ملی برای گفتمان‎سازی ترویج الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت یک ضرورت مهم است.

نقش رسانه در گفتمان‎سازی ترویج الگوی اسلامی یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیدروح‎الله حسینی صبح امروز در حاشیه نخستین جلسه کمیته تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این الگو باید بتواند بسترساز و تسهیل‌دهنده حضور گسترده جوانان در عرصه‎های فکر، مطالعه و ابزار برای پیشرفت جامعه و نظام اسلامی باشد.

وی خاطر نشان کرد: ما در این الگو بنا داریم تا ضمن عمق‎بخشی به آگاهی‎های دینی، انقلابی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی نسل جوان، بینش سیاسی آنها را نیز افزایش دهیم.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان با تاکید بر اینکه باید در مراکز علمی و در سطح وسیع جامعه به طرح مباحث پیشرفت الگوی اسلامی ایرانی کمک کنیم تصریح کرد: این اقدام می‎تواند انگیزه، آگاهی و مشارکت عمومی را به ویژه در نسل جوان افزایش و تقویت کند.

حسینی با بیان اینکه گلستان برشی از کشور است ابراز داشت: اگر استان گلستان اسلامی شود این الگو به سایر جامعه نیز تعمیم داده خواهد شد و می‎توان گفت که در تحقق این الگو موثر ورود پیدا کرده‎ایم.

وی گسترش الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را به تناسب فضای به وجود آمده در کشور ضرورتی انکارناپذیر خواند و افزود: تاکیدات مقام معظم رهبری نیز به این موضوع معطوف شده است لذا باید بتوانیم این الگو را در استان احصا کرده و بر اساس آن حرکت کنیم.

رئیس گروه مشاوران جوان استانداری گلستان یادآور شد: در کمیسیون دانشجویی شورای تامین این موضوع مطرح و مصوب شده است و ریاست این کمیته به عهده علی‎اکبر سوخته‎سرایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان محول شده است.

حسینی اضافه کرد: این کمیته نیازهایی دارد که باید با برنامه‎ریزی مدون نسبت به رفع آن اهتمام ورزید.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول